AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #1 Skrevet 14. juli 2018 Hei. Vet en test er eneste svar, men er så utålmodig og lurer på om noen har opplevd det samme? 😊 Sist lørdag skulle jeg hatt EL. Var hos gyn på fredag, og hun så blod fra eggstokken, som kunne tyde på el. Stussa litt, men tenkte ikke mer over det. Lørdag fikk jeg el slim og lurte på om det kanskje da bare kom litt senere. Så torsdag, fredag og i dag, har jeg hatt kremete hvit utflod, men med slim slingser. Noen som har opplevd dette? 😊 Tok en test, men selvfølgelig negativ 7 dpo 🙈😂 Anonymkode: 5ceca...a3c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Tror utfold kan være tegn på graviditet. Men kan jo også tenkes at el kom senere enn du antok? Håper du får positiv test da! Anonymkode: 0a736...8bd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror utfold kan være tegn på graviditet. Men kan jo også tenkes at el kom senere enn du antok? Håper du får positiv test da! Anonymkode: 0a736...8bd Hei 😁 Joda, men hadde da gyn sett blod fra venstre eggstokk på undersøkelsen? 🤔 Slimet som er nå er liksom gjemt inni den "vanlige" utfloden 🙈 merkelig 😂 Blir noen lange dager med og vente på og ta test merker jeg🙈 Anonymkode: 5ceca...a3c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei 😁 Joda, men hadde da gyn sett blod fra venstre eggstokk på undersøkelsen? 🤔 Slimet som er nå er liksom gjemt inni den "vanlige" utfloden 🙈 merkelig 😂 Blir noen lange dager med og vente på og ta test merker jeg🙈 Anonymkode: 5ceca...a3c Når venter du mensen? Spennende da. Kroppen vår er rar! Anonymkode: 0a736...8bd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5 Skrevet 14. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når venter du mensen? Spennende da. Kroppen vår er rar! Anonymkode: 0a736...8bd Er akkurat halvveis, så 7 dpo, og 7 lange dager igjen til tr 🙈 ja kroppen er ufattelig rar Anonymkode: 5ceca...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå