Gå til innhold

Babycall

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er førstegangs gravid.

Vi bor i en fire roms leilighet. Jeg lurer på om det er noe vits å investere en baby call med eller uten camera når man bor i leilighet. Tenker mer på de som bor i hus har bruk for den. At kanskje barnet sover oppe mens foreldrene er nede i kjøkkenet eller stue og da kan det være slitsomt å gå opp og ned flere ganger for å følge med på barnet. Burde jeg kjøpe den eller ikke?

Anonymkode: 1f6e1...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig glad vi kjøpte babycall. Bor i wn 50 kvm stor leilighet hvor soverommet er rett ved stua, mrn når han ligger der å døra er igjen hører en baby dårlig om tv står på med normal lyd. Og hva om dere skal sove borte hos noen som har større hus. Jeg vil absolutt anbefale baycall, men skjønner du spør. Var inne på tanken om det var unødvendig selv. Men som sagt, glad jeg kjøpte

Anonymkode: 54227...f51

AnonymBruker
Skrevet

Her kjøpte vi babycall med kamera. Brukte det aldri, da vi alltid var i samme rom som babyen. Baby nr. 2 er nå 5 måneder og vi har fortsatt ikke hatt behov for babycallen. 

Men dersom man lar babyen sove i et annet rom så er det selvsagt kjekt å ha. 

Anonymkode: 8d494...f49

Skrevet

De eneste gangene vi har brukt det har vært når vi har sovet i store hus. Dersom man ikke er på overnatting ofte kan det kanskje værer greiere å laste ned en babycall-app? Den eneste ulempen er at man må ha to telefoner, og den ene må ligge ved babyen.

Skrevet

Vi har nesten alltid hatt med kamera, vi har soverommene i 2 etg da men hadde hatt det uansett. Føler jeg har litt mer kontroll da uten å måtte gå inn å evnt forstyrre søvnen :) hadde ikke klart oss uten!

AnonymBruker
Skrevet

Takk til alle som svarte. Hvor og hvordan fester man kamera? Er det på sengen til barnet den skal festes? Eller på veggen/taket der sengen står??

Og dere som bruker baby call hvilken merke anbefaler dere?

Ts

Anonymkode: 1f6e1...8ba

Skrevet

Og vi har fire babycaller på to unger - i en leilighet 😂 Hadde vel klart oss med tre, men kjøpte først ett med kamera som går på internett. Det var litt ustabilt og krevde mye oppkobling på nye steder, så byttet i et  vanlig med kamera etterhvert.

Har også en med bare lyd, som i tillegg har vuggesanger, stjernebilder i taket etc. Sistnevnte effekter hadde vi klart oss fint uten, men men. Denne er såpass stor at den står fast på et rom.

Til slutt kjøpte vi en bitte liten en med bare lyd og temperatur (Neonate). Denne er super å ta med på tur siden den er så liten, har lang rekkevidde og lang batteritid. Kan også legges i vogna utenfor kafévinduet etc. Så ja, vi synes det er supert med babycall også i leilighet. Dessuten greit med kamera til både små babyer for å se at alt er vel uten å åpne døra og risikere å vekke dem, og greit når de blir større dersom du får en «vandrer» for å sjekke at de er på plass når du selv har lagt deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...