Gjest Diva Skrevet 16. august 2002 #1 Del Skrevet 16. august 2002 Hei :D Er det noen som vet hvor man får tak i "den ordentlige" Quality Street esken ? Vet om den fra Nestle, men typen min påstår det er en annen, som er original, som skal være bedre. Finner den bare ikke.Vet jeg sikkert må t utlandet / tax free for å få tak i den. Høres det kjent ut ? Vet dere isåfall hvem som produserer den ? Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 16. august 2002 #2 Del Skrevet 16. august 2002 Hmmm....jeg lurer på om ikke den er dansk??? Anthon Berg eller noe??? Eller er den engelsk..........?Nei nå ble jeg usikker. Ikke mye svar å få, men om den er dansk så kan man kanskje søke på Anthon Berg sine sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 16. august 2002 #3 Del Skrevet 16. august 2002 Ja, den er god..Kom over den på "billigsalg" i Bergen i sommer. Husker dessverre ikke hvilket merke det var..og jeg glemte igjen pakka, med nesten alt innholdet i, på et hotellrom i Bergen..Kanskje DU har funnet den? Nam-nammmmm Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 20. august 2002 #4 Del Skrevet 20. august 2002 Mackintosh's Quality Street chocolates and toffees. Jeg kjøper den på div. tax free........ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. august 2002 #5 Del Skrevet 21. august 2002 Yesssss! Svaret jeg venta på :D Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå