Gjest Diva Skrevet 16. august 2002 #1 Skrevet 16. august 2002 Hei :D Er det noen som vet hvor man får tak i "den ordentlige" Quality Street esken ? Vet om den fra Nestle, men typen min påstår det er en annen, som er original, som skal være bedre. Finner den bare ikke.Vet jeg sikkert må t utlandet / tax free for å få tak i den. Høres det kjent ut ? Vet dere isåfall hvem som produserer den ? Takker og bukker
Mistyen Skrevet 16. august 2002 #2 Skrevet 16. august 2002 Hmmm....jeg lurer på om ikke den er dansk??? Anthon Berg eller noe??? Eller er den engelsk..........?Nei nå ble jeg usikker. Ikke mye svar å få, men om den er dansk så kan man kanskje søke på Anthon Berg sine sider...
Mirabella Skrevet 16. august 2002 #3 Skrevet 16. august 2002 Ja, den er god..Kom over den på "billigsalg" i Bergen i sommer. Husker dessverre ikke hvilket merke det var..og jeg glemte igjen pakka, med nesten alt innholdet i, på et hotellrom i Bergen..Kanskje DU har funnet den? Nam-nammmmm Mirabella
Adina Skrevet 20. august 2002 #4 Skrevet 20. august 2002 Mackintosh's Quality Street chocolates and toffees. Jeg kjøper den på div. tax free........ Lykke til!
Gjest Diva Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 Yesssss! Svaret jeg venta på :D Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå