Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest på prøve
Skrevet

Hva tror dere?

Når han evt. er på fester, pubturer, hytteturer osv...kan det ikke være at akkuratt DIN kjæreste faller for fristelsen?

Stoler du 100% på han, eller er det en liten prosent som tilsier at han KAN være det?

Jeg stoler på kjæresten 99,9%. Men det er alltid en liten prosent som sier meg at det KAN skje. Det tror jeg kan skje det beste forhold.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
er din kjæreste/mann utro?

nei

Skrevet

Jeg stoler omtrent like mye på at sambo er trofast som på at f.eks et fly jeg skal ta ikke faller ned. Det finnes alltid en ørliten sjanse for at ting kan gå galt, men sjansen er så liten at den affiserer meg ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja,

leste en statistikk som sier at hver 3. kvinne har vært utro. For menn er tallene enda høyere.

Ville være fryktelig naivt å tro at dette ikke kan ramme meg. Likevel, jeg VELGER å stole på mannen min.

Skulle det likevel skje, håper og tror jeg at jeg vil kunne tilgi han og fortsette forholdet vårt.

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg stoler omtrent like mye på at sambo er trofast som på at f.eks et fly jeg skal ta ikke faller ned. Det finnes alltid en ørliten sjanse for at ting kan gå galt' date=' men sjansen er så liten at den affiserer meg ikke.[/quote']

:Nikke:

Det der var igrunn veldig godt sagt.

Det var noe sånt jeg prøve å formulere meg fram til oppe i hodet mitt, uten å få det til.

Skrevet

:Nikke:

Det der var igrunn veldig godt sagt.

Det var noe sånt jeg prøve å formulere meg fram til oppe i hodet mitt, uten å få det til.

Jeg også. :Nikke:

Gjest TomKrus
Skrevet
Tja,  

leste en statistikk som sier at hver 3. kvinne har vært utro. For menn er tallene enda høyere.

Men er det noe de er til enhver tid, eller er det kanskje noe som hører til en bestemt aldersgruppe?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja,

skillsmissetallene er høyest i aldersgruppen 35-39 år og ettersom utroskap er en viktig årsak til skillsmisse, skulle man kanskje tro at faren for utroskap er høyest i denne aldersgruppen også.........

Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg stoler omtrent like mye på at sambo er trofast som på at f.eks et fly jeg skal ta ikke faller ned. Det finnes alltid en ørliten sjanse for at ting kan gå galt, men sjansen er så liten at den affiserer meg ikke.

Jeg føler meg tryggere på at mannen ikke er utro enn at flyet jeg tar ikke ramler ned!! Er sikkert veldig naivt av meg å tenke sånn, men det gjør jeg nå en gang allikevel.

Skrevet

Skriver under på denne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min x gjennom 18 år, stolte jeg 110% på, mens jeg selv var utro mot ham.

I mitt nåværende forhold (snart 2 år), stoler jeg ikke helt på min kjæreste. Vet ikke hvorfor. Så vidt jeg vet har han ikke gjort noe han ikke burde, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Ser jo når vi er ute sammen at han er en stor flørt når jeg er med, så hva kan han ikke finne på når jeg ikke er med da.

Det er noe som heter "på seg selv, kjenner man andre". Tror det er mye riktig i dette ordtaket. For om jeg vet at jeg aldri kommer til å være utro flere ganger i mitt liv. Så vet jeg også hvor enkelt det var å være det, hvor lett det var å lyve for x-sambo uten å blunke. Var utro mange ganger gjennom de åra vi var sammen. Blir kvalm når jeg tenker på det nå i ettertid.

Men nei, jeg stoler ikke blindt på min kjæreste.. Flaut og innrømme, men sånn er det bare.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg stoler ikke blindt på min kjæreste.

Men jeg stoler NOK på han til å kunne være i det forholdet jeg er i med han.

Hvis han vil være utro så finner jeg det tidsnok ut. Og jada, det finnes nok en liten sjangse for at han er det også.

Skrevet

Helt enig med deg.

Gjest gjest1
Skrevet

Det tror jeg nok ikke nei.

Men han skal stikke på roskildefestivalen uten meg til sommeren og jeg skal være helt ærlig å si jeg ikke akkurat gleder meg, iallfall ikke etter folk i klassen min har sagt at det er utroskapens paradis osv :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Skulle jeg gått rundt og trodd han var utro til alle døgners tider, så hadde jeg blitt koko. Da ville jeg heller valgt å være alene. Så nei, jeg tror ikke min kjære er utro :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tro kan man gjøre i kirka. Jeg VET at min kjære ikke er utro - og det har med kommunikasjon å gjøre. Begge er helt på det klare med hvor grensene går, hva som er ok og ikke. Utroskap vil aldri være et tema. Dersom man oppdager at forholdet ikke er liv laga? Ja da gjør man slutt. Deretter kan man se seg om etter ny partner.

Gjest Daniella_
Skrevet
Skulle jeg gått rundt og trodd han var utro til alle døgners tider, så hadde jeg blitt koko. Da ville jeg heller valgt å være alene. Så nei, jeg tror ikke min kjære er utro  :wink:

det er vel ingen som har sagt at man skal eller går og tenker på det hver dag.

Gjest Madam Felle
Skrevet

det er vel ingen som har sagt at man skal eller går og tenker på det hver dag.

Ok, når han er borte da, og det er han ganske ofte :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg tror ikke at han er utro. Hvorfor skulle han være det? Han har jo meg!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...