Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så jeg har det så jævla ensomt for tiden. Er alene HVER dag, og har INGEN venner å være med. Jeg hadde mange venner på denne tiden i fjord, men nå er jeg helt alene! Jeg har mistet kontakt med alle, fordi de bare var fake, snakket bak ryggen min og utestengte meg. Nå som jeg har sommerferie sover jeg til langt på dagen fordi jeg ikke har motivasjon til å gjøre NOE, fordi jeg ikke har noen å være med. Alt jeg ønsker meg er en venn!! 

Jeg sitter inne dag og natt og kjenner jeg bare undres mer og mer på hvorfor jeg i det hele tatt er her. Tankene bare er et stort kaos av overtenkning.. 

hva skal jeg gjøre!?😪

hilsen jente, 17

Anonymkode: 905f5...c79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puste med magen å tenke at det ordner seg.  Du vil møte nye mennesker igjennom hele livet. Noen kommer, noen går og noen blir i årevis. Det er bare en ting du kan være helt sikker på å det er at livet som 17 har du bare nå. Snart får du ett annet liv som 18 åring, så ett annet som 19 osv. Jeg kan iallefall si at om noen år kommer du til å se på tenårene som en overgang fra barn til voksen og ikke så viktig i det store bildet. Tenåra er vanskelig for alle, men det går over. 

Anonymkode: 36fab...d28

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei, så jeg har det så jævla ensomt for tiden. Er alene HVER dag, og har INGEN venner å være med. Jeg hadde mange venner på denne tiden i fjord, men nå er jeg helt alene! Jeg har mistet kontakt med alle, fordi de bare var fake, snakket bak ryggen min og utestengte meg. Nå som jeg har sommerferie sover jeg til langt på dagen fordi jeg ikke har motivasjon til å gjøre NOE, fordi jeg ikke har noen å være med. Alt jeg ønsker meg er en venn!! 

Jeg sitter inne dag og natt og kjenner jeg bare undres mer og mer på hvorfor jeg i det hele tatt er her. Tankene bare er et stort kaos av overtenkning.. 

hva skal jeg gjøre!?😪

hilsen jente, 17

Vil sende deg en klem💓 alt vil ordne seg👌 

Anonymkode: 1b031...395

AnonymBruker
Skrevet

Har det slik jeg og 😕 Beste man kan gjøre er å håpe på bedre tider, skole starter snart så det er vel en begynnelse !

Anonymkode: 26603...0c2

AnonymBruker
Skrevet

Hei du!

Alle har vanskelige perioder i livet og mange har følt på den følelsen du har akkurat nå.. men jeg kan love deg at ting vil bli bedre! ❤️

Anonymkode: 1377c...d79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat sånn som du har det nå.. bor i en liten by med lite å gjøre, nettop blitt dumpa av kjæresten som var den eneste jeg var med 24/7. Nå har det gått en uke og blir snart gal av å være alene! 

Anonymkode: 96304...cde

AnonymBruker
Skrevet

Skaff nye?

Sidetmedord og Aktivitetsvenner, samt venneforumet her er en mulighet.

Anonymkode: aaa34...174

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner du på skole igjen til høsten, ts? Prøv å fokuser på det, det er ikke så lenge igjen nå. Kanskje du får noen nye venner der. Hva med en ny hobby? 😊 Gjerne en sosial en, så du kommer i prat med andre. Søk en liten deltidsjobb? Mange vennskap har blitt skapt i arbeidsmiljøer gjennom tiden. 

Sånt går desverre opp og ned gjennom tia, ene perioden har en hauger av venner, andre perioder, har man ikke like mange. Så får man fler igjen. 

Gir deg en stor klem, håper du får det bedre snart :hjerte:

Anonymkode: 278b9...579

• Liker 2
Gjest Nina1975
Skrevet

Var venneløs en periode jeg også. Det er bedre å være venneløs enn å ha dårlige venner. Jeg har prøvd begge deler. Forferdelig vondt når det står på, men like greit å få luke ut de du ikke passer sammen med. Sørg for å være en god venn selv. Tenk igjenom hvorfor ting er blitt som de er blitt, om du har vært kjip eller om du kan prøve å endre på noe. Gjennom vonde tider har jeg lært litt om meg selv.  At jeg gjerne kunne ha vært en bedre venn selv. 

Det hjelper kanskje ikke så mye, men som du ser av alle svarene her, er du ikke alene. Ting ordner seg. Ungdomstiden er en tøff tid❤️

AnonymBruker
Skrevet

Du får ingen venner ved å sitt inne hele dagen. Kom deg ut og treff mennesker.

Jeg sitter med en liten følelse om hva som er grunnen til at du ikke får venner. Dette er ikke stygt ment, men kan årsaken være at du kanskje synes litt mye synd på deg selv?

Anonymkode: a88c1...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er 17år, slapp av. Fokuser på skolen, så får du mange venner vis jobb eller skole senere tid.

Anonymkode: 5efc2...a05

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er 17år, slapp av. Fokuser på skolen, så får du mange venner vis jobb eller skole senere tid.

Anonymkode: 5efc2...a05

Jepp: i en optimal verden er vel dette fasiten for å få vennskap, synd det motsatte vises så altfor ofte.

Er det ikke faktisk en seriøs ''in'' business i Asia nå å kjøpe seg/leie seg vennskap?

Anonymkode: aaa34...174

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva skal jeg gjøre!?😪

hilsen jente, 17

Jeg forstår deg kjempe godt. Jeg har i utgangspunktet mange venner, men den siste uka har omtrent alle vært på jobb eller bortreist. Det er litt kjedelig, så det er ikke vanskelig å sette seg inn i hvordan du har det. Håper du finner ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Bli med i en klatregruppe, eller kampsport, språkgruppe eller en annen aktivitet i nærområdet du kunne likt

Anonymkode: 4ab51...e9c

Skrevet

Jaja, sånn er livet. Bare vent til du blir refødt igjen ((: Lol DT er nok leeenge til! 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva skal jeg gjøre!?😪

hilsen jente, 17

Hei! Du er vell ikke alene det er flere som føler det samme som det! 

Jeg er en mann på 25 år og har en familie med en liten baby men jeg føler meg tung uten for føleser men må finne på noe selv og jeg tenkte å skrive inn her slev nå men jeg ser at du beskriver meg. 

Jeg og mister kontakt med venner men det er fordi jeg ikke ønsker å snakke med noen familie venner kolleger ingen vil være i fred så det er bare det vært hos psykologtjenesten noen ganger det bare hjelper ikke med noe! 

Anonymkode: 48578...ec6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...