Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som nærmere seg førti år. Han er veldig renslig, men det er en ting som plager meg veldig. Mulig det bare er jeg som er "overømfintelig". Det er jeg som vasker klærne her i huset. Og underbuksene hans er alltid brune bak. Dette finner jeg skikkelig ekkelt og er veldig usikker på om jeg skal ta det opp eller ikke. Prøver å forestille meg at noen skulle tatt opp noe likt med meg.....

Men dette påvirker min seksualdrift ovenfor han, for jeg finner det avståtende....

Dette er ikke tull, hva gjør jeg? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

jeg holdt på å si hvorfor ser du så nøye på underbuksene før du putter de i maskinen?!... men det er vel egentlig irrelevant.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre... men jeg tenker at en liten brun flekk i trusa kan vel alle få, selv om man er aldri så renslig og tørker seg aldri så godt etter dobesøk?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fartsstripene hans har vel noe med kostholdet og fordøyelsessystemet hans.

Du får lure inn litt kli og fiber i dietten så avføringen blir løsere..........

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøp inn dorull og ha på badet. Jeg synes det er utrolig deilig å tørke meg litt bak der etter jeg har driti. Blir ikke så mye møkk i underbuksa heller.

Gjest TomKrus
Skrevet

Hehe. Leste mens og renslighet. Syntes det var litt rart at mannens bremsespor skulle følge den syklusen.

Men dette var et sidespor.

Bremsespor er noe som hører barndommen til.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Skjønner du synes det er ekkelt. Men hva med å ikke se etter? Trenger jo ikke studere før vask.

Gjest Anonymous
Skrevet

...eller kjøp brune underbukser til han! (så vises det ikke så lett) :ler:

Skrevet

Enkelt og greit:

Ikke studèr innholdet i hans underbukser, plukk dem opp, hiv dem inn i maskina og sett den på.

Ferdig med det.

Gjest GreenSky
Skrevet

La han vaske klærne sine selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mange menn som faktisk ikke tørker seg skikkelig etter dobesøk, hører sykt ut men sånn er det. Noen har også mye hår som avføringen sitter fast i.

Be han skjerpe seg og være mer grundig med toalettpapiret heretter.

Skrevet

:o

Nå kjenner jeg ikke mange menn sånn veldig intimt, men i motsetning til andre over her så kjenner jeg ingen som ikke har elementær hygiene.

Han må da få sår hud etterhvert?

Jeg vill tatt det opp med ham.

Kanskje han har et medisinsk problem? Kanskje et forslag om legetime blir greit mottatt?

Eller hva med å sette frem våtservietter og forklare ham hva de er til?

Skrevet
La han vaske klærne sine selv.

Enig. Hr Laban og jeg har hvert vårt skittentøy.

Gjest Anonymous
Skrevet

For å være ærlig er dette noe jeg sliter litt med selv. Jeg føler meg alltid skitten etter å ha vært på do og dusjer så fort jeg har sjansen. Det har blitt min løsning, og jeg har nå vært samboer i 1 år og greid å holde mine boxere rene til nå. Men hvis jeg ikke dusjer blir det faktisk bremsespor uansett hvor mye jeg tørker meg bak. Henger fast i hårene og er KLIN UMULIG å tørke bort med bare papir. Her må en dusj med vaskeklut til.

Gjest GreenSky
Skrevet

Da lærte jeg noe nytt. Æsj.

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest Embla s
Skrevet

Enten må du la vær å studere undertøyet hans når du vasker, eller du får si at du vil dere vasker eget tøy selv.

Jeg hadde i allefall ALDRI kunne kommentere noe slikt til noen! Lurer på hvordan det føles å få en slik kommentar..

Gjest Gitte
Skrevet

lov med litt humor da... han tok det ikke no ille opp han og jeg holdt på å le meg ihjel.. men kanskje bare vi som har et spesielt forhold :hoho:

Skrevet

Jepp. Husregel nr. 1!

Da jeg for leenge siden fant bremsespor i eksens boxer slo det meg med guddommelig kraft at alle voksne mennesker er ansvarlige for egen hygiene! Det innbefatter også egne klær... Siden den dagen har jeg holdt meg til min egen skittentøysvask. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis de får bremsespor fordi de klør i rompa, så er det fordi de ikke har tørket seg skikkelig.

Brrr.. huff! Nei, dette hadde jeg ikke taklet. Min mann har heldigvis ikke sånt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje løsningen er at bidet blir moderne igjen? slik det var på 70- eller 80-tallet? :)

Har aldri helt skjkønt poenget met bidet'ene, men kanskje de var funnet opp av samboere som var leie av brune spor i klesvasken til partneren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...