AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Nå jar dere tatt, uten å gitt noe som helst tilbake.. Dere kan ta så mye godt betalte manneyrker dere vil. Gidder dere å utdanne dere som ingeniør. Så får dere jobben bare på grunn at dere er jenter og arbeidsplassen trenger å kjønnskvotere. Dere trenger ikke være gode ingeniører en gang. Men menn skal tulle rundt og passe barna, vaske hus og alt mulig anet tull. I tillegg til de jobbene vi alltid har hatt. Vedlikehold av kjøretøy, måke snø, klippe gress,oppussing og bedlikehold av hus osv. Osv. Men hvis en mann tar for sef av de kvinnelige godene. Som å kunne gå med skjørt, kjole, tanga, nylonstrømpebukser, badedrakt osv, osv. Da blir det baluba. Jeg skulle gjerne sittet på ræva i sommerkjolen min og sett på mannen som dro inn alle pengene i familien. Samtidig som han passer barna, lager mat, støvsuger og bytter dekk på min bil. Anonymkode: 5e0d6...44c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Huffameg, har du så mye hat i deg fordi du sitter hjemme alene nok en fredagsnatt at du må spy ut usann og usammenhengende dritt om kvinner i dag også.... Du kan finne venner på aktivitetsvenner.no og du bør virkelig skaffe deg en sunnere hobby. Om du ikke vet hva du kan starte med så er samfunnshistoriebøker et lurt sted for deg, stakkars... Anonymkode: f2148...aa0 2
Gjest Tamsi Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå jar dere tatt, uten å gitt noe som helst tilbake.. Dere kan ta så mye godt betalte manneyrker dere vil. Gidder dere å utdanne dere som ingeniør. Så får dere jobben bare på grunn at dere er jenter og arbeidsplassen trenger å kjønnskvotere. Dere trenger ikke være gode ingeniører en gang. Men menn skal tulle rundt og passe barna, vaske hus og alt mulig anet tull. I tillegg til de jobbene vi alltid har hatt. Vedlikehold av kjøretøy, måke snø, klippe gress,oppussing og bedlikehold av hus osv. Osv. Men hvis en mann tar for sef av de kvinnelige godene. Som å kunne gå med skjørt, kjole, tanga, nylonstrømpebukser, badedrakt osv, osv. Da blir det baluba. Jeg skulle gjerne sittet på ræva i sommerkjolen min og sett på mannen som dro inn alle pengene i familien. Samtidig som han passer barna, lager mat, støvsuger og bytter dekk på min bil. Anonymkode: 5e0d6...44c Da er det fint at dette etter mye om og men er blitt helt greit i dagens samfunn. Du finner han sikkert en dag Om du faktisk ser på å gå i tanga som et "gode" kan du gjøre det også. Det er ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Hva er det som plager deg egentlig, ts Får du ikke lov til å ha på deg kjole? Anonymkode: af6fb...dd0 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Om du lever isolert fra alle andre mennesker og lever gjennom internett, så virker det sikkert sånn. Men de fleste lever i et parforhold der begge bidrar og der begge setter pris på hverandre og hjelper hverandre frem. Anonymkode: 5aab8...b24 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå