Gliffy Skrevet 15. juli 2018 #21 Skrevet 15. juli 2018 Kanskje XS boxer fra dameavdeling kan passe? De er jo oftest helt nøytrale uten mønster.
282_NaughtySpark Skrevet 15. juli 2018 #22 Skrevet 15. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud. Ta nå på jenta en vanlig truse. Boxer er for gutter og veldig maskulint. Stakkars jenta di blir jo forvirra og tror hun har penis til slutt. Anonymkode: 2ecb9...363 Dagens mest idiotiske innlegg. Next! 9
Gjest BearMama Skrevet 16. juli 2018 #23 Skrevet 16. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Ta nå på jenta en vanlig truse. Boxer er for gutter og veldig maskulint. Stakkars jenta di blir jo forvirra og tror hun har penis til slutt. Anonymkode: 2ecb9...363 😅😅😅 Og om hun liker biler så tro hun nok at hun blir mann når hun vokser opp 🙄
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #24 Skrevet 16. juli 2018 Det er mange som liker å sy, og det er utrolig mange flotte og gode stoff og mønstre å få tak i om dagen. Om ikke du kjenner noen selv som gjerne syr, så er det mange håndarbeidsgrupper/sygrupper på facebook - eller egne "produksjonssider/salgssider". Jeg vil tro at om du legger inn en bestilling på flere så trenger det ikke bli så veldig dyrt. Verdt et forsøk i alle fall. Her f.eks. er et mønster jeg har sett andre anbefale: https://www.kjekkogsoet.com/products/undertoy-33405 Anonymkode: 518d1...e4f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #25 Skrevet 16. juli 2018 Vet ikke om det er aktuelt, men legger ved et mønster til: https://www.makerist.de/patterns/kinderpant-marla-3-varianten Anonymkode: 518d1...e4f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #26 Skrevet 16. juli 2018 16 hours ago, 282_NaughtySpark said: Hva er det du vil frem til? At det er greit at barna får velge ting selv, men når de blir hysterisk og NEKTER å bruke klær bare fordi en bokser er ROSA er det for dumt. Greit å være genderneutrale, men da kan du oppdra de til å forstå at rosa MÅ ikke betyr JENTER. Anonymkode: 4c492...4ce
282_NaughtySpark Skrevet 16. juli 2018 #27 Skrevet 16. juli 2018 Så om tilfellet dreide seg om en gutt som absolutt ville ha rosa boxer, DA hadde det vært greit for deg, eller? Jeg skjønner fremdeles ikke helt hva du rører om her, eller det gjør jeg egentlig, selv om du kanskje ikke skjønner det selv en gang, og det er at du på død og liv fremdeles skal prøve å legge føringer for hva som er greit å like og ikke, basert på kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #28 Skrevet 16. juli 2018 16 minutter siden, 282_NaughtySpark said: Så om tilfellet dreide seg om en gutt som absolutt ville ha rosa boxer, DA hadde det vært greit for deg, eller? Jeg skjønner fremdeles ikke helt hva du rører om her, eller det gjør jeg egentlig, selv om du kanskje ikke skjønner det selv en gang, og det er at du på død og liv fremdeles skal prøve å legge føringer for hva som er greit å like og ikke, basert på kjønn. Mine gutter begge har røde og rosa boksere, samt happy socks i skikkelig mange farger... så JA her har vi oppdratt dem til å DRITT i farger. Poenget er det er SKIKKELIG irriterende med disse jenter som blir helt hysterisk hvis de får en snurt av rosa og nekter fullstendig å bare bruke noe boksere som passer uansett farge. Anonymkode: 4c492...4ce
282_NaughtySpark Skrevet 16. juli 2018 #29 Skrevet 16. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget er det er SKIKKELIG irriterende med disse jenter som blir helt hysterisk hvis de får en snurt av rosa og nekter fullstendig å bare bruke noe boksere som passer uansett farge. Anonymkode: 4c492...4ce SKIKKELIG irriterende, til og med. Hvis det plager deg sånn så anbefaler jeg at du oppsøker hjelp for det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #30 Skrevet 16. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mine gutter begge har røde og rosa boksere, samt happy socks i skikkelig mange farger... så JA her har vi oppdratt dem til å DRITT i farger. Poenget er det er SKIKKELIG irriterende med disse jenter som blir helt hysterisk hvis de får en snurt av rosa og nekter fullstendig å bare bruke noe boksere som passer uansett farge. Anonymkode: 4c492...4ce Jeg har ei jente som nekter å bruke blått fordi det er 'guttefarge' og nekter å bruke gensere med ribbekant/collegegenser fordi det visstnok er 'guttegenser'. Men det er vel innafor? Selv nekter jeg, i en alder av snart 40, å bruke svarte/nøytrale sokker uten mønster, fordi jeg synes det er kjedelig. Så da kjøper jeg andre farger enn blått til vesla og mønstrede sokker til meg. Problem løst. Anonymkode: 2beb6...16c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #31 Skrevet 16. juli 2018 Her snakker vi om TRUSER folkens. Følg med i timene. Å vil ikke gå i kjole er noe helt annet enn å ikke vil ta på seg en rosa bokser som er behagelig og passende fordi den er rosa. Men- ditt barn, ditt oppdragelse! Kos deg med kampene fremover! Anonymkode: 4c492...4ce
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #32 Skrevet 16. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her snakker vi om TRUSER folkens. Følg med i timene. Å vil ikke gå i kjole er noe helt annet enn å ikke vil ta på seg en rosa bokser som er behagelig og passende fordi den er rosa. Men- ditt barn, ditt oppdragelse! Kos deg med kampene fremover! Anonymkode: 4c492...4ce Hvorfor i alle dager skal jeg kjempe på ungen en rosa boxer når de finnes i blå? Eller omvendt? Da er det langt viktigere for meg at hun oppfører seg som folk, er høflig, empatisk og omgjengelig. Anonymkode: 2beb6...16c 4
Arabella Skrevet 16. juli 2018 #33 Skrevet 16. juli 2018 På 14.7.2018 den 8.39, AnonymBruker skrev: Vil helst unngå jentemotiv,da hun er helt klar på at det vil hun ikke ha. Vært sånn siden hun klarte å uttrykke seg😉 Anonymkode: 21215...704 Hvor gammel er denne jenta egentlig?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #34 Skrevet 16. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager skal jeg kjempe på ungen en rosa boxer når de finnes i blå? Eller omvendt? Da er det langt viktigere for meg at hun oppfører seg som folk, er høflig, empatisk og omgjengelig. Anonymkode: 2beb6...16c FORDI DEN PASSER IKKE? Det har blitt sagt gjennom hele tråden at boksere hun vil bruker har penislomme og passer ikke helt 🙈. Men melder meg ut nå - tydelig at dette må inn med teskje. Anonymkode: 4c492...4ce
Cambria Skrevet 16. juli 2018 #35 Skrevet 16. juli 2018 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Ta nå på jenta en vanlig truse. Boxer er for gutter og veldig maskulint. Stakkars jenta di blir jo forvirra og tror hun har penis til slutt. Anonymkode: 2ecb9...363 Hvorfor skal jenta tro hu har penis bare fordi hun går med boxer beregna for gutter? Hun blir da ikke blind av den grunn. Endret 16. juli 2018 av Cambria 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå