Gå til innhold

Boxer truser jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Som tittel sier har vi jente. Hun liker kun boxer truser,har prøve andre. Utfordringen nå er str. Hun er ei guttejente . Liker grønt,blått,etc, Ninjago, transformers etc-altdå ikke dill,prinsesser,rosa og lilla. Sliter med å finne nøytrale jentetreffene..hun bruker str 128,og da blir det veldig synlig på guttetruser at det naturlig nok Skambankt plass til penis..noen som vet hvor jeg får tak  i slike nøytrale truser for jenter?

Anonymkode: 21215...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det et problem at det er litt tøy til overs foran?

Det kan uansett ikke være rare greiene, men det er jo forskjell fra kjede til kjede også.

Jeg liker boxere selv og kjøper gjerne boxere i gutteavdelingen for barn, og jeg har funnet at Cubus er de med minst "lomme" foran, i så stor størrelse som 158/164 som jeg bruker er de faktisk fremdeles så godt som tettsittende.

Da kan det umulig være mer i de mindre størrelsene ;)

Endret av 282_NaughtySpark
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at stormberg og Pierre Robert har noen ensfargete hvert fall! Ellers ville jeg sjekket zalando :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg sine blir fort stygge i vask... 

Pierre Robert sine er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pierre Robert! God kvalitet myke og finnes i unisex farger. Skjønner godt at hun liker boxere, dametruser gnager i lysken.

Anonymkode: 909fe...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Er det et problem at det er litt tøy til overs foran?

Det kan uansett ikke være rare greiene, men det er jo forskjell fra kjede til kjede også.

Jeg liker boxere selv og kjøper gjerne boxere i gutteavdelingen for barn, og jeg har funnet at Cubus er de med minst "lomme" foran, i så stor størrelse som 158/164 som jeg bruker er de faktisk fremdeles så godt som tettsittende.

Da kan det umulig være mer i de mindre størrelsene ;)

Jeg kjøpte en to-pk på Europris i str 128. Der var det tydelig lomme foran når hun stod rett opp og ned. Kan for stor str evnt ha noe med saken å gjøre? Hun bruker 128 i klær,de hadde ikke truser i 122......skal sjekke litt rundt på Cubus.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

H&M har jo også bokser til jente, med jente motiv... 

Pierre Robert som er foreslått flere ganger har to pakninger med boksere til jente. 

Anonymkode: cbfcb...ee5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pierre Robert som er foreslått flere ganger har to pakninger med boksere til jente. 

Og i tillegg er bokserne fra Pierre Robert veldig behagelige. Tynne, myke og ikke med linning som strammer. Her i huset er de en favoritt hos liten og stor :) 

Anonymkode: 568f3...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil helst unngå jentemotiv,da hun er helt klar på at det vil hun ikke ha. Vært sånn siden hun klarte å uttrykke seg😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt av utvalget fra pierrerobert.no. Flere pakker i blått  på jenteavdelingen.

Screenshot_20180714-222311.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du skal lære henne at truser er truser og slutte å være så vanskelig på grunn av fargen på de. . 

Anonymkode: 4c492...4ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pierre Robert sine er gode, og fine :) De har mange forskjellige farger. I tillegg synes jeg noen typer gutteboksere fungerer til jenta mi i alle fall. Men da må hun gjerne ned i størrelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje du skal lære henne at truser er truser og slutte å være så vanskelig på grunn av fargen på de. . 

Kanskje du skal slutte å tro at du kan bestemme hva andre skal få lov til å like, ut i fra en eller annen syk ide om at det kun er lov til å like ditt eller datt, ut i fra hvilket utstyr man har mellom bena?

Hvis ungen liker Ninjago og Transformers så må ungen få lov til det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, 282_NaughtySpark said:

Kanskje du skal slutte å tro at du kan bestemme hva andre skal få lov til å like, ut i fra en eller annen syk ide om at det kun er lov til å like ditt eller datt, ut i fra hvilket utstyr man har mellom bena?

Hvis ungen liker Ninjago og Transformers så må ungen få lov til det.

slutt å klage på penislommen da.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, AnonymBruker said:

slutt å klage på penislommen da.  

Hva er det du vil frem til?

Endret av 282_NaughtySpark
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kvinnlige boxrene er ikke like gode som de for menn, kortere bein, kortere liv mm. Synes selv dom godt voksen det er litt urettferdig. Men bruker de for menn selv om de ikke passer foran. Komforten er så mye bedre.

Anonymkode: 1b21c...fc7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud. Ta nå på jenta en vanlig truse. Boxer er for gutter og veldig maskulint. Stakkars jenta di blir jo forvirra og tror hun har penis til slutt. 

Anonymkode: 2ecb9...363

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert som flere sier her! Datteren min har hatt både mørkeblå og svart ihvertfall. 

Cubus har hatt noen ensfargede, det samme har Lindex. H&M har vel også ensfargede boxere til jenter? 

Ellers er nettbutikker en god ide! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...