AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Jeg reiser til nord Marokko. Planen er å bruke en del tid i sola og få farge, kjempe sterk sol der nede nå. Jeg blir også lett solbrent. Så hvilken solkrem anbefaler du meg å ta med? Anonymkode: b40b8...d4b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #2 Skrevet 15. juli 2018 Om du lett blir solbrent anbefaler jeg en solkrem som heter P20 som har 50 faktor. Du får den også i 30, 20 osv. Har dett den på Cubus men ellers på apotek. Den ser ut som smeltet smør når den kommer ut av flaska(i alle fall spray varianten), så ikke bli overrasket:P Det som er så fint med denne er at den varer mye lengre enn vanlig solkrem. Den skal holde i 10 timer, så du slipper å smøre og smøre på nytt:) Men tror jeg likevel ville prøvd meg forsiktig frem med hvor ofte jeg smører. Til gjengjeld er den i en høyere prisklasse. Ellers er jeg glad i la roche posay sin. Har den i 30 faktor, den kommer også i 50 faktor og har egen til ansiktet som gjør deg mindre blank om du ønsker det. Den har jeg kjøpt på apotek men har sett den også på cubus. Og en ting til: misunnelig! Men god tur:) Anonymkode: c7f66...dec
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Smør deg ofte, hver time og påfyll etter bad. Piz buin allergy sun er den enewte jeg tåler. Er du flink til å smøre deg ofte er 30 greit. Anonymkode: 8018a...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå