Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som tror at vi kanskje får svar før 20. Juli? Hadde vært sykt digg å få vite det allerede på mandag eller noe.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper inderlig det..... krysser fingrene for mandag eller tirsdag jeg😉

Skrevet
1 time siden, Tui skrev:

Håper inderlig det..... krysser fingrene for mandag eller tirsdag jeg😉

Samme her! er så kjipt at man må vente så lenge! 

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig vil svarene komme før 20.juli. Tidligere år har de kommet 16. og 17.juli :) Så spent!

Anonymkode: 6bfae...658

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er senest 20. juli. Som regel har det kommet ut noen dager tidligere. Det er nok ikke så dumt å starte de intense oppdateringene fra mandag av. 

Lykke til! :)

Anonymkode: 7dedd...bec

Skrevet (endret)

Tror det kommer på tirsdag, men håper før! 

Lykke til alle sammen:alice:

Endret av charmisss
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig vil svarene komme før 20.juli. Tidligere år har de kommet 16. og 17.juli :) Så spent!

Anonymkode: 6bfae...658

Jeg også !! Er kjempe spent! Håper virkelig jeg kommer inn på noe :( er veldig redd for å ikke komme inn på noen ting ... da blir det friår og det vil jeg helst ikke! 

Skrevet
3 minutter siden, charmisss skrev:

Tror det kommer på tirsdag, men håper før! 

Lykke til alle sammen:alice:

Håper virkelig det! Hadde vært supert å få vite det før torsdag / fredag 

AnonymBruker
Skrevet

Satser på mandag kveld 😁

Anonymkode: 9dae6...dac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nesten være sikker på at det kommer noen dager før den 20. Nå følger jeg ikke så nøye med lenger, men frem til og med i fjor kom de 4-5 siste opptakene rundt den 17. 

Anonymkode: 7a851...325

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer før, ja :)

Anonymkode: b24e1...aa0

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nesten være sikker på at det kommer noen dager før den 20. Nå følger jeg ikke så nøye med lenger, men frem til og med i fjor kom de 4-5 siste opptakene rundt den 17. 

Anonymkode: 7a851...325

Føler meg skikkelig nervøs ! Håper vi får svar mandag / tirsdag! Uuuurgh kommer til å være redd for å åpne søknaden og se om jeg har fått studieplass eller ikke! det er skikkelig ille om jeg ikke får studieplass ..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke så nøye når jeg søkte, er bare et ekstra fag jeg skal ta i tillegg til jobb, men må kjenner jeg at jeg er skikkelig spent pg har såååå lyst på studiet!! 

Anonymkode: 84a69...1cb

Skrevet

Blir snart sprø av denne ventingen... Tror nok pga min alder at dette blir første og siste gangen jeg prøver desverre. Jeg har siden 1 mars vært klar på at det går som det går, men når timeplanen ble lagt ut for 2 uker siden er det ikke til å legge under en stol at det går litt rundt i hodet på en i overkant strukturert kontrollfreak😫 Har fast jobb så er avhengig av en del tilrettelegging dersom jeg kommer inn og kjenner det stresser meg når det er noen få uker til en evt studiestart og midt i ferieavvikling. Og jeg kjenner jeg fyrer meg opp og blir skikkelig gira på og komme inn, men så blir jo da fallhøyden desto større hvis jeg ikke kommer inn nå da😟

Skrevet

Jeg er redd jeg kommer inn på 4.valget.. øk.adm... urk. Jeg vet jeg kommer inn der siden jeg har flere poeng over. Verre med de jeg har på 1., 2. Og 3. Plass. Jeg gruer meg til å åpne svarbrevet!

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg er nesten tom for penger og venter på lønn som skal komme innen den 20. og SO skal svare før 20. Føler livet mitt er på vent fram til 20. juli akkurat nå :P

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ikke så nøye når jeg søkte, er bare et ekstra fag jeg skal ta i tillegg til jobb, men må kjenner jeg at jeg er skikkelig spent pg har såååå lyst på studiet!! 

Anonymkode: 84a69...1cb

Samme her, har skikkelig lyst å studere og bli ferdig .. trenger studie for å ha studentbolig fordi min nåværende bosituasjon er vanskelig og i og med at jeg har fått studentbolig men venter på studieplass..... så ja.. jeg VIRKELIG trenger dette!!! 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Tui skrev:

Blir snart sprø av denne ventingen... Tror nok pga min alder at dette blir første og siste gangen jeg prøver desverre. Jeg har siden 1 mars vært klar på at det går som det går, men når timeplanen ble lagt ut for 2 uker siden er det ikke til å legge under en stol at det går litt rundt i hodet på en i overkant strukturert kontrollfreak😫 Har fast jobb så er avhengig av en del tilrettelegging dersom jeg kommer inn og kjenner det stresser meg når det er noen få uker til en evt studiestart og midt i ferieavvikling. Og jeg kjenner jeg fyrer meg opp og blir skikkelig gira på og komme inn, men så blir jo da fallhøyden desto større hvis jeg ikke kommer inn nå da😟

Sykt typisk.. jeg også har vært klar helt siden februar tiden. Tenkte ikke mye på det i begynnelsen, men nå når det nærmer seg så gruer jeg meg skikkelig og er veldig redd for at jeg ikke får studieplass og da går alt rett og slett til helvete.. tenker at hvis jeg ikke får studieplass nå så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre .. fikse karakterene kanskje? Men det er jo skikkelig dyrt å gå på privatskole! Vil seriøst komme inn, men jeg er sånn « unlucky» person.. typisk at jeg ikke kommer inn :( 

Skrevet
31 minutter siden, Tralla skrev:

Jeg er redd jeg kommer inn på 4.valget.. øk.adm... urk. Jeg vet jeg kommer inn der siden jeg har flere poeng over. Verre med de jeg har på 1., 2. Og 3. Plass. Jeg gruer meg til å åpne svarbrevet!

Misunner deg om du kommer inn på noe eventuelt! Jeg sjekket statistikken for alt jeg søkte på og 7 av dem hadde mer enn 2000 søkere i år, samme studie og lærested.. tenk jeg må sitte og konkurrere med de 2000 på 7 av de valgene jeg ville ha :( ææææ, og snittet mitt er elendig også ... 

Skrevet
32 minutter siden, Linaria skrev:

Jeg er nesten tom for penger og venter på lønn som skal komme innen den 20. og SO skal svare før 20. Føler livet mitt er på vent fram til 20. juli akkurat nå :P

Samme her, føler livet mitt er satt på vent til neste uke er over.. det er bare tragisk at man må vente så lenge! Spesielt for de som allerede har vitnemål fra før... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...