AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Ja til dere. Har dere fått flere barn? Hvordan har barnevernet reagert? Anonymkode: 57409...a9a
stan Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Hadde en eks som drev å meldte meg til barnevernet etter at hun selv mistet omsorgen. Møtene med barnevernet har utelukkende vært positive. De er profesjonelle, men må ta alle henvendelser seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 Uten å ha hatt tiltak fra bv, men med ganske mye kunnskap om temaet vil jeg si at det avhengerutrolig mye av typen tiltak. Hvorfor er bv inni bildet? Anonymkode: 45c82...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #4 Skrevet 14. juli 2018 Jeg har mistet 1 barn til bv og står nå i fare for å miste to til. Denne gangen var de involvert fra svangerskapet av, jeg involverte de selv. Fastlegen sa at de uansett kom til å bli involvert da forrige omsorgsovertakelse ikke er så lenge siden. Anonymkode: f883d...150
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5 Skrevet 14. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mistet 1 barn til bv og står nå i fare for å miste to til. Denne gangen var de involvert fra svangerskapet av, jeg involverte de selv. Fastlegen sa at de uansett kom til å bli involvert da forrige omsorgsovertakelse ikke er så lenge siden. Anonymkode: f883d...150 Kan jeg få spørre om hva som er grunnen? Anonymkode: d0276...5e0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #6 Skrevet 14. juli 2018 Ikke at dette svarer på spørsmålet ditt, men jeg syntes at du burde jobbe veldig mye med deg selv og oppnå alle krav barnevernet har satt til deg for at du skal få barnet ditt tilbake før du får ett barn til. Anonymkode: 90c7e...22b 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #7 Skrevet 14. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få spørre om hva som er grunnen? Anonymkode: d0276...5e0 De mener at vi ikke klarer å se barnas behov og håndtere de riktig sier bv nå. Jeg ble fratatt forrige barn ved 3 måneders alder pga hun viste mange negative utviklingstegn og slet med tilknytning osv. Er forsåvidt enig i det, jeg var veldig umoden og ikke klar for å få med barnet hjem for så å skulle klare alt selv. Barnet bor i fosterhjem hos min søster og vi ses noen ganger i året, det funker veldig fint. Det ble mye bedre for meg også da de tok henne. Anonymkode: f883d...150
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #8 Skrevet 14. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De mener at vi ikke klarer å se barnas behov og håndtere de riktig sier bv nå. Jeg ble fratatt forrige barn ved 3 måneders alder pga hun viste mange negative utviklingstegn og slet med tilknytning osv. Er forsåvidt enig i det, jeg var veldig umoden og ikke klar for å få med barnet hjem for så å skulle klare alt selv. Barnet bor i fosterhjem hos min søster og vi ses noen ganger i året, det funker veldig fint. Det ble mye bedre for meg også da de tok henne. Anonymkode: f883d...150 Så utrolig godt å høre at det fungerer for alle parter. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: d0276...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 #9 Skrevet 17. juli 2018 På 15.7.2018 den 0.50, AnonymBruker skrev: Så utrolig godt å høre at det fungerer for alle parter. Ønsker deg lykke til. Anonymkode: d0276...5e0 Takk takk Anonymkode: f883d...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå