Isambard Skrevet 14. juli 2018 #21 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Når jeg var liten fikk jeg brekninger (fysisk) bare jeg spiste brødet rundt sukaten. Det hjalp litt da jeg fikk vite hva sukat er, og forsto at det var kandisert lime-skall eller noe sånt. Uansett er det ondskap å tilsette noe sånt i ellers nydelig bakverk. Endret 14. juli 2018 av Isambard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. juli 2018 #22 Del Skrevet 14. juli 2018 Det er forskjell på ulike merker, Freia sin er god. Blir liksom ikke skikkelig julebrød uten. Fram til tidlig i 20-årene likte jeg det ikke, etter det må det med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. juli 2018 #23 Del Skrevet 14. juli 2018 Sukat er djevelens verk. Smaker død og pine. Grøss og gru! Ødelegger hele bakeverket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 14. juli 2018 #24 Del Skrevet 14. juli 2018 Snakker vi om den samme sukaten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 14. juli 2018 #25 Del Skrevet 14. juli 2018 Sukat er godt, jeg momser det gjerne som godis og det er selvsagt i julebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 15. juli 2018 #26 Del Skrevet 15. juli 2018 On 7/13/2018 at 7:14 PM, Gnå said: Kaster ut en potensiell brannfakkel her: Er det egentlig noen som synes sukat (de lysegrønne og -røde små klumpene i julekake) er godt ? Jeg har aldri møtt noen som liker det, så er faktisk oppriktig nysgjerrig. Hvis ingen liker det, kan vi jo bare bli enige om å avskaffe det med en gang? Helt grei. Det er kandisert skall fra visse typer sitrusfrukter. Har sine bruksområder. Men godt, det er ikke noe man spiser sammen med annet. For seg selv blir den veldig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå