BiruBaby2 Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Starter på vg3 nå til høsten og vurderer å ta opp noen fag, kunne tenkt meg å ta opp matematikk 1p og 2p, geografi og naturfag. hadde tenkt å dele det opp å ta to fag nå til høsten og to til våren. Høres det realistisk ut? Noen som har gjort lignende tidligere? Hvordan var det eventuelt med de andre fagene på vg3, stress? Dersom noen av dere har gjort det tidligere, hvilke fag tok dere og hvor mange samtidig?
Icelander Skrevet 14. juli 2018 #2 Skrevet 14. juli 2018 Høres fornuftig ut å dele de opp i to omganger jeg tok opp historie og norsk på seks måneder og samfunnsfag på seks måneder det anbefaler jeg ingen fordi det var stress samfunnsfag var ikke stress men de to andre kombinert var veldig stress to store dag året etter tok jeg engelsk skulle ha et år men begynte ikke å lese før jul men det gikk helt fint
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Det er egentlig ikke noe stress å ta opp fag i løpet av videregående. Du har hatt disse fagene for 1-2 år siden. Det ligger ferskt i minne og du har modnet siden den gang du hadde fagene. Verre er det å ta nye fag, selv om det ikke er helt problematisk det heller. Jeg ville ha tatt de skriftlige fagene til høsten og muligens en muntlig eksamen, og så spare den siste muntlige til våren. Husk at du har fire ordinære eksamener i vårsemesteret. Anonymkode: d9bb0...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå