AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Jeg er førstegangsgravid og er sikkert derfor så hysterisk som jeg er nå. Er hele tiden redd og bekymret for barnet og håper at barnet blir født velskapt og friskt. Men fortsatt undres jeg over om jeg bør skaffe meg gravidforsikring bare for å føle meg trygg, er det noen andre som har en slik forsikring og er det verdt det? Anonymkode: 1b7aa...52b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Hva skulle det vært godt for ? Hva forsikrer du og hva skulle penger gjøre hvis noe skjedde ? Du bor i et land der du er rimelig godt sikret. Anonymkode: 76cb8...d04 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Du taper ingenting på å tegne den gratis spedbarnsforsikringen hvertfall Anonymkode: db4ae...14f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle det vært godt for ? Hva forsikrer du og hva skulle penger gjøre hvis noe skjedde ? Du bor i et land der du er rimelig godt sikret. Anonymkode: 76cb8...d04 Er hvis du blir utsatt for en ulykke f.eks. og må ligge på sykehus. Da kan du få penger som kan dekke overnatting til partner, parkeringsplass utenfor sykehuset etc. I tillegg får man penger hvis man får et barn med ekstra utfordringer, eller hvis barnet dør. Veldig greit så kan man ta seg fri uten lønn i noen uker uten å være bekymret for økonomien. Anonymkode: 41ad3...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du taper ingenting på å tegne den gratis spedbarnsforsikringen hvertfall Anonymkode: db4ae...14f Hvor får man den tegnet den forsikringen? ts Anonymkode: 1b7aa...52b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #7 Skrevet 13. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man den tegnet den forsikringen? ts Anonymkode: 1b7aa...52b Flere selskaper som tilbyr. Jeg fant via if i appen preglife, men bare å Google så kommer flere opp. Anonymkode: db4ae...14f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #8 Skrevet 13. juli 2018 Gravidforsikringene er bare et markedsføringsstunt og er ikke noe man savner, som oftest. Mange av disse har også restriksjoner/reservasjoner om man ønsker å videreføre forsikringen når baby blir 3 mnd. De er også som oftest så kalte "ulykkesforsikringer" og dekker sjeldent sykdom som barnet viser seg å ha ved fødsel. Anonymkode: 91e63...dc3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #9 Skrevet 13. juli 2018 Så, mao, jo, du kan tape noe på å skrive forsikring nå. Anonymkode: 91e63...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #10 Skrevet 13. juli 2018 If er den eneste som tilbyr en forsikring som dekker både ulykke og sykdommer ved fødsel. Den er derimot ikke gratis, som de andre. Den koster 1500,-. Men da er du dekt for veldig, veldig mye og du får 200 000,- i engangsstønad ved diverse sykdommer. Anonymkode: 6627c...e8f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå