Gå til innhold

Erfaring med barn og skilsmisse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut til at det går mot skilsmisse her, og det triste er selvfølgelig barna som ikke er tenåringer ennå. Mannen min og jeg har hatt lang tid på å prate og prøve å fikse etc. Er det ikke da rimelig at barna får litt tid på seg også? Dere som er skilt; fortalte dere det til barna en stund før den ene flyttet ut slik at de kunne få trøst og venne seg til tanken? Jeg kan jo ikke bare fortelle det i det jeg har nøkkelen til en leilighet i hånda? Tok det veldig lang tid før barna vente seg til situasjonen for dere? Jeg har forsonet meg med alt unntatt barnas sorg. :( 

Tenker å finne noe i nærheten, la mann og barn beholde huset og så la dem sove hvor de vil i starten. At det ikke brått blir en uke her og der etc. De er store nok til å kunne besøke den ene og andre som de vil, og satser på å ha litt kontakt hver uke om ikke hver dag. Tror samarbeid skal gå bra, jeg er i hvert fall innstilt på det. Mannen og jeg er gode venner, men ikke kjærester som vi burde. 

Anonymkode: 39cc1...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå var mi jente bare 2 år, men forklarte at pappa skulle flytte ut fordi vi ikke var kjærester mer.

Jeg var 16 når mine foreldre gikk fra hverandre, dem fortalte det til meg og lillesøster også dro min pappa til min farmor og sov der en uke mens mamma lette etter et sted å bo. Ei uke senere flyttet mamma til mormor og fant seg raskt en leilighet. Jeg og lillesøster ble boende fast hos pappa og var annenhver helg hos mamma. 

Anonymkode: 43232...96f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå var mi jente bare 2 år, men forklarte at pappa skulle flytte ut fordi vi ikke var kjærester mer.

Jeg var 16 når mine foreldre gikk fra hverandre, dem fortalte det til meg og lillesøster også dro min pappa til min farmor og sov der en uke mens mamma lette etter et sted å bo. Ei uke senere flyttet mamma til mormor og fant seg raskt en leilighet. Jeg og lillesøster ble boende fast hos pappa og var annenhver helg hos mamma. 

Jeg og bf bodde fortsatt sammen i 3 uker etter vi fortalte frøkna det, mens han lette etter et sted å bo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...