Oddy Skrevet 13. juli 2018 #1 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg selv mener de er blå men mange har sagt de er grå og noen har faktisk sagt grønn? Hva tenker dere 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. juli 2018 #2 Del Skrevet 13. juli 2018 Hvis bildet gjengir fargen riktig er de 100% blå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 13. juli 2018 #3 Del Skrevet 13. juli 2018 Ville sagt blåish. Tror mange øyne, innkludert mine skifter farge utifra lyset, innimellom har jeg helt grønne, andre ganger sier folk de er isblå. I passet står det blå, i badromspeilet er de grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Senil skrev: Ville sagt blåish. Tror mange øyne, innkludert mine skifter farge utifra lyset, innimellom har jeg helt grønne, andre ganger sier folk de er isblå. I passet står det blå, i badromspeilet er de grå True, men noen har jeg sendte samme bilde til og de har påstått grønne eller grå 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. juli 2018 #5 Del Skrevet 13. juli 2018 4 minutter siden, Oddy skrev: Jeg selv mener de er blå men mange har sagt de er grå og noen har faktisk sagt grønn? Hva tenker dere 😂 Er det bildet deg? Har samme farge, favoritt fargen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Er det bildet deg? Har samme farge, favoritt fargen min Ja, bilde er meg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. juli 2018 #7 Del Skrevet 13. juli 2018 Elendig bilde da.. Men jeg ville sagt blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. juli 2018 #8 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: Ja, bilde er meg 😂 Fine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Elendig bilde da.. Men jeg ville sagt blå. Fargen endrer seg vel ikke av bildekvaliteten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 13. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Fine øyne Thank you 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. juli 2018 #11 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: Fargen endrer seg vel ikke av bildekvaliteten? Jo, litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 13. juli 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Jo, litt. Oida 😂 håper det ikke er tilfelle her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli 2018 #13 Del Skrevet 13. juli 2018 Blågrå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 13. juli 2018 #14 Del Skrevet 13. juli 2018 Helt klart blå. Grunnen til at du har fått høre noe annet er nok at det er mange som tenker at kun knallblå øyne er blå, alt annet er grå eller grønne... Men blå øyne kommer i flere nyanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juli 2018 #15 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har helt lik øyefarge som deg. Jeg sier bare blå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roskilde Skrevet 14. juli 2018 #16 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Gråblå, vil jeg si. Men vanskelig å si siden det er et bilde. Dette er mitt øye, og jeg har av og til grå, noen ganger grå-grønne. Det blir aldri helt likt virkeligheten på bilder, hvis man ikke har korrekt lys. Endret 14. juli 2018 av Roskilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå