Rockabillyjente Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Skal være 4 dager i New York, og så sinnsykt mye å velge mellom... Tips til hva vi BØR prioritere (og evt ikke bør bruke tid på)? Begrunn gjerne 😉 Vi har tenkt oss opp i Empire State Building, gå på Naturhistorisk museum, cruise rundt Manhattan og Frihetsgudinnen, show på Comedy Cellar, Broadway show dersom vi får tak i rimelige billetter der og da og The High Line. Yankees kamp passer dessverre ikke med datoene...
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 På Broadway må du satse på å møte opp på billettkontoret kort tid før de starter. Mye penger å spare der. Tabbet meg på å bestille i forveien til en mye dyrere pris. Neste gang troppet jeg heller opp på ticket box office og fikk mye billigere billetter. Anonymkode: 0ed16...404
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Hva med Mets-kamp? Anonymkode: 6b134...23f
Tockit Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Vi så Lion King på Broadway, utrolig bra og jeg liker ikke engang musikaler
CC* Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Vi var fem netter i New York, gjorde mye av deg du tenker å gjøre. High line og sykle i Central Park er å anbefalle. Dette var det ultimate høydepunktet: https://www.bateauxnewyork.com/new-york-metro?src=google&loc=ny&ad=bateaux&campaign=New Helt fantastisk, og noe jeg ville prioritert! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå