Hanne67 Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Jeg skal en tur til Grette gartneri, og tenkte meg en tur innom Lierbyen. Finnes det noe kjøpesenter eller o.k. klesbutikker det går an å kikke i der? Jeg vet om Liertoppen, men hadde ikke tenkt meg dit.
Kjetil E Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 4 timer siden, Hanne67 skrev: Jeg skal en tur til Grette gartneri, og tenkte meg en tur innom Lierbyen. Finnes det noe kjøpesenter eller o.k. klesbutikker det går an å kikke i der? Jeg vet om Liertoppen, men hadde ikke tenkt meg dit. Det er jo noen butikker i Lierbyen (uten at jeg er kjent eller kan uttale meg om utvalget). Men det er jo ikke lange biten til Drammen hvor du får det meste.
Christiane_W Skrevet 14. juli 2018 #3 Skrevet 14. juli 2018 Lierbyen er et bittelite bygdesentrum, så vil du på skikkelig "shopping" blir du nok skuffet. Den eneste butikken som selger klær er To Søstre og de har feriestengt nå, åpner igjen i uke 31. To Søstre er en kombinasjon av klesbutikk, interiørbutikk, delikatesse (de selger bl.a. spennende oljer, produkter fra Nicholas Vahe +++) og bakeriutsalg (bakevarer fra Baker Hansen)/cafe - drevet av to søstre, derav navnet. Ellers er det en garnbutikk, optiker, rammeverksted/helsekost, apotek x 2, dagligvare x 2 og en butikk som selger stoff og syutstyr (som også har feriestengt for øyeblikket) i Lierbyen. Og noen frisører, dyreklinikk, treningsstudio og begravelsesbyrå der, pluss to-tre fastfood/pizzasjapper. Og Kinarestaurant. Lierbyen er ikke akkurat en metropol... Liertoppen er nærmeste mulighet med et skikkelig utvalg av butikker.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 På 13.7.2018 den 17.21, Kjetil E skrev: Det er jo noen butikker i Lierbyen (uten at jeg er kjent eller kan uttale meg om utvalget). Men det er jo ikke lange biten til Drammen hvor du får det meste. Får det meste i Drammen? Det må være en vits! Drammen er en elendig shopping by, med mindre du liker Lindex, Cubus og Nille-aktige butikker. Anonymkode: cb5ee...82d
Hinkelpinkel Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 Nærmeste brukbare shoppingmulighet blir Sandvika storsenter. Liertoppen og Drammen suuuger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå