AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Er det frekt å ikke ta ut høretelefoner når man skal betale på butikken? Jeg gjør nemlig ikke det, for jeg synes det kan bli litt styrete å sette podcasten på pause, men vil heller ikke gå glipp av noe. Passer imidlertid på å alltid si "hei", "takk", "ha det" osv. Anonymkode: 03393...4bc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det frekt å ikke ta ut høretelefoner når man skal betale på butikken? Jeg gjør nemlig ikke det, for jeg synes det kan bli litt styrete å sette podcasten på pause, men vil heller ikke gå glipp av noe. Passer imidlertid på å alltid si "hei", "takk", "ha det" osv. Anonymkode: 03393...4bc Personlig synes jeg det er frekt å ha lyd på øret når man er i dialog med andre. Det forteller at man egentlig har oppmerksomheten et annet sted. Men...så er jeg kanskje noe gammel også. Anonymkode: 46dff...c8f 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Jeg pleier å ta ut den ene for å signalisere at jeg «er tilstede». Jeg burde nok, av alminnelig høflighet, ta ut begge. Jeg sier også takk, og er ellers høflig, men tenker at høretelefoner på kan oppfattes som vanskelig og respektløst. Anonymkode: 3cafc...eee 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Jeg syntes det er småfrekt. Dette gjelder også de som går til kassen midt i en telefon samtale og skal prøve å multitaske, men ikke klarer det. Jeg spør om pose, de rister på hodet og svarer ja/nei om hverandre. Er det meg du sa nei til eller personen i telefonen. Så plutselig sier vedkommende med irritert stemme "Ja, kunne jeg fått de posene eller?!" Samme regla med kvittering. Hvorfor gå til kassa når man er midt i en samtale? Be personen du prater med i tlf holde linja i 1 min, så jeg som sitter i kassen kan kommunisere med deg. Eller vent med å få til kassen til du er ferdig med å prate. Anonymkode: 8e32f...6d6 6
Apekatten Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Jeg synes det er litt frekt. Jeg pleier bestandig å ta ut øreproppene når jeg kommer til kassen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 Synes det er litt frekt å ha hodetelefoner på i butikken og, men ikke på langt nær like ille om å ha de på ved betaling i kassa. Om du bruker selvutsjekking, sure, go for it, men ta de ut om maskinen oppfører seg som en idiot og du må hjelp av en ansatt. Anonymkode: 67eb3...f72
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #7 Skrevet 13. juli 2018 Ja. Det er frekt. Anonymkode: 04d7e...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå