AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Jeg fant tilfeldigvis en gammel 200-lapp i en jakkelomme. Men disse sedlene har vel blitt utdatert nå? Eller går det enda an å bruke dem? Og hvis ikke, går det an å bytte dem et sted? Anonymkode: a1fb3...706
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant tilfeldigvis en gammel 200-lapp i en jakkelomme. Men disse sedlene har vel blitt utdatert nå? Eller går det enda an å bruke dem? Og hvis ikke, går det an å bytte dem et sted? Anonymkode: a1fb3...706 Sjekk denne https://www.norges-bank.no/Sedler-og-mynter/Ny-seddelserie/Hva-gjor-du-med-de-gamle-sedlene/ Anonymkode: 16a7e...06b 2
HalldirV2 Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Bruk dem som dopapir og føl deg som en konge/dronning for en skakke stund 👑 1
FrankDrebin Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 7 minutter siden, HalldirV2 skrev: Bruk dem som dopapir og føl deg som en konge/dronning for en skakke stund 👑 Er vel det eneste de er gode for nå, ja.
petterm Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant tilfeldigvis en gammel 200-lapp i en jakkelomme. Men disse sedlene har vel blitt utdatert nå? Eller går det enda an å bruke dem? Og hvis ikke, går det an å bytte dem et sted? Anonymkode: a1fb3...706 Hvi du har bankkonto i en bank som tar imot innskudd kan du sette pengene inn pp konto. Snakket m Dnb og de tar imot gamle sedler i bankfilialer, ikke på Posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå