Gjest BethD Skrevet 13. juli 2018 #1 Skrevet 13. juli 2018 Har ikke hatt mer enn3 dager før. Positiv idag også på morgenurin?! Litt skuffa,Er dette dumt? Er sikker på de har vært positive for streken har vært sterkere/like sterk som kontrollstreken
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 ELtester er ikke 100% pålitelige, så det kan tenkes at du bør dobbeltsjekke med et annet merke. De dyre med smiljefjes er "strengere". Bruker du medikamenter/stimulering? Anonymkode: 0820d...6e7
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ELtester er ikke 100% pålitelige, så det kan tenkes at du bør dobbeltsjekke med et annet merke. De dyre med smiljefjes er "strengere". Bruker du medikamenter/stimulering? Anonymkode: 0820d...6e7 Nei bruker ingenting bruker bare babyplan sine og noen eBay,orker ikke digital. Føler det blir altfor komplisert. Men babyplan sine er veldig følsomme har jeg merket så kanskje de bare plukker opp mine hormon nivåer lett og at jeg har mye hormon ? Aner ikke
tutta23 Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Opplevde det samme som deg denne pp. Har prøvd å google, men fant ikke ut noe særlig. Skal teste hcg i de kommende dagene, så da tenker jeg at jeg finner ut om det var en negativ eller positiv ting... Testet positivt for EL i 3-4 dager, og gikk tom for tester, så fikk aldri vite når den eventuelt ble negativ 🤔 Hadde el-slim i disse dagene, men det stoppet opp etter den siste ppsitive testen jeg tok, så regner med testen hadde vætt negativ dagen etter... Dytter videre i håp om at noen kan forklare hva det kan bety?
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 4 timer siden, tutta23 skrev: Opplevde det samme som deg denne pp. Har prøvd å google, men fant ikke ut noe særlig. Skal teste hcg i de kommende dagene, så da tenker jeg at jeg finner ut om det var en negativ eller positiv ting... Testet positivt for EL i 3-4 dager, og gikk tom for tester, så fikk aldri vite når den eventuelt ble negativ 🤔 Hadde el-slim i disse dagene, men det stoppet opp etter den siste ppsitive testen jeg tok, så regner med testen hadde vætt negativ dagen etter... Dytter videre i håp om at noen kan forklare hva det kan bety? Takk for dytten tror den begynner å gå nedover nå,og at EL er idag/natt. Håper det for ikveld blir det kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå