AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #1 Del Skrevet 13. juli 2018 Ser at det er flere sesonger av serien, men det er den siste som er på tv2 sumo nå. Må man ha sett de andre sesongene for å se det siste som er på tv2 nå, eller går det fint å se? Anonymkode: 278c7...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 13. juli 2018 #2 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Du må ikke ha sett tidligere sesonger for å skjønne plottet. Men det er en fordel å ha sett de, for privatlivet til hovedkarakterene er en stor del av handlingen. Endret 13. juli 2018 av Oida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Del Skrevet 13. juli 2018 1 minutt siden, Oida skrev: Du må ikke ha sett tidligere sesonger for å skjønne plottet. Men det er en fordel å ha sett de, for privatlivet til hovedkarakterene er en stor del av handlingen. Skjønner, takk skal du ha:) Anonymkode: 278c7...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Del Skrevet 13. juli 2018 Det er altså nye drap i hver sesong om jeg forstår rett? Anonymkode: 278c7...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 13. juli 2018 #5 Del Skrevet 13. juli 2018 Ja, det er det. Hver drapsgåte består gjerne av to episoder, tv2 har jo en tendens til å dele opp i episoder. Serien bygger mye rundt en politimann og en kvinne. Deres privatliv og relasjon har utviklet seg en del siden sesong 1. Det kan kanskje bli litt forvirrende, men absolutt ikke noe hinder for å skjønne plottet. Jeg synes dette er en fin "sommer serie" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #6 Del Skrevet 19. august 2020 Er det noen som vet hvor de hvite stolene i Minna og Andre sitt hus er fra? Noen som vet hvilket merke de stolene er? Jeg synes de var så stilige Anonymkode: eeb26...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå