Gå til innhold

Ny og singel!

Gjest Mae

Anbefalte innlegg

Hei jeg er både ny og singel. Mener altså at jeg er ny her på forumet, å jeg er singel, mange med meg?

Hilsner fra Mae :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig :P Følte meg litt ensom en stund her :ler:

Jeg nyter også å være singel, er at valg jeg har brukt lang tid på, endelig sier jeg bare :hjerter: Føler meg nesten forelsket i meg selv her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Samme her!!

Skjønner ikke hva jeg var sammen med eksen i flere år etter. Vi kranglet halve tiden likevel... :o

Nå har jeg det deilig! Bare meg selv å bry meg om! Dessuten er mannejakt vanvittig morsomt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!!

Skjønner ikke hva jeg var sammen med eksen i flere år etter. Vi kranglet halve tiden likevel... :o  

Nå har jeg det deilig! Bare meg selv å bry meg om! Dessuten er mannejakt vanvittig morsomt :wink:

Ja det må jeg hive meg utpå, skal bli spennende å se hva som skjer, er plutselig så mange muligheter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og! Synest det er spennande, eg - kva som helst kan skje, kor som helst, og det er berre å kaste seg uti det. Festleg å flørte litt ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hixerbear: Da har du sikkert vært det en stund og er klar for å gå videre :-)

Og det er vel meningen at skal skje med single, ellers blir vi for vante med våre sære rutiner og merkelige vaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hixerbear: Da har du sikkert vært det en stund og er klar for å gå videre :-)

Og det er vel meningen at skal skje med single, ellers blir vi for vante med våre sære rutiner og merkelige vaner?

Takk for omtanken, Mae. Etter at jeg runda 30 har jeg blitt rimelig fokusert rundt denne problemstillingen.

Dog er jeg et spesialtilfelle. Du har sikkert ikke lest bloggen min, og jeg kan egentlig ikke tilråde deg å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Så det svaret som en invitasjon til å lese blog'en din, Hixerbear!

Er ganske vanlig å være deppa av og til, er det ikke? Men livet er ikke det verste man har. Jeg forstår følelsene dine, satt selv akkurat og tenkte på når jeg eventuelt kommer til å bli misfornøyd med singeltilværelsen. Jo, når jeg er over 30 år!! Min største skrekk er jo å fremdeles være enslig i 50-årene! Finnes det håp DA, spør jeg meg selv...

Jo, det gjør vel det :)

Tror du finner deg en kvinne snart, jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel-pingel

Jeg er også singel...etter å ha vært i forhold i 12 år...Det er ganske spookey, synes jeg.. Har ikke blitt helt vandt med tilværelsen enda, men vi er jo noen vanedyr, så jeg blir vel snart vandt med singellivet etterhvert...

Jeg er liksom ikke helt vandt med det å gå på byen å skjekke opp mannfolk. HVordan er dere damer på byen? Skjekker dere selv eller venter dere heller til menn tar initiativ til samtaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...