Gå til innhold

Dette liker jeg best at dama gjør.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en tråd for andre som vil gi mannen noe spessielt. Er verktøykassen tom for spesialverktøy. Prov noe av dette:

-Sett deg på fanget hans og tiss på deg over han. Oppfordre han også å bli med å tisse på seg. 

-Det finnes mye undertøy til menn som har formsydd rom til penis. Alt i fra truser til strømpebukser. Overrask han og dynk den rikelig med glidemiddel og onaner han til han kommer. 

-Gjem en vibrator eller fleshlight med glidemiddel i stua der dere pleier å være. Smør han inn og gjør det som skal til slik om det er en vanlig del av filmen dere ser. 

-Begynn litt random. Kos og masser han. Så litt frem med tunga. Ta deg god tid. Sug han intenst etterhvert og fingre prostata. Fortsett litt etter at han kommer. 

Følg diase rådene, så slipper dere å være singel alt for lenge. 

Anonymkode: 8856d...d44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg heller singel enn å drive å tisse på hverandre og være sugeslaven til en mann gitt. 

Anonymkode: f49d4...219

• Liker 18
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er jeg heller singel enn å drive å tisse på hverandre og være sugeslaven til en mann gitt. 

Anonymkode: f49d4...219

Du får jo sikkert masse igjen for det også. Som f.eks. mat og husly, kos og masse oppmerksomhet. Gi og ta, alltid gi og ta.

AnonymBruker
Skrevet

Den nr 2 og 3 involverer analsex på mannen eller hva? Og hva trenger man en lommemus for når man kan ha sex istedet? Heller bruke dildoer på dama istedet enn de binysgjerrige greiene her.

Pisse på hverandre og fingring i prostata står jeg også over. Man må ikke være sjuk i senga for at ting skal fungere i et forhold.

Anonymkode: dd0bf...77c

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Du får jo sikkert masse igjen for det også. Som f.eks. mat og husly, kos og masse oppmerksomhet. Gi og ta, alltid gi og ta.

Mat og husly klarer de fleste å skaffe selv. Vi er ikke i år 1718... kos og oppmerksomhet er ikke verdt det..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke tips. For et par uker siden ga jeg en mann på 30 med ereksjonsproblemer 2 orgasmer etter hverandre. Det hadde han aldri opplevd før, og lå i sjokk resten av kvelden. I'm that good. Ingen tissing eller prostata involvert.

Anonymkode: 707a6...39a

• Liker 8
Skrevet

Om dama hadde satt seg over meg og pissa på meg hadde forholdet vårt vært over før jeg var tørr.

• Liker 12
Skrevet

Hvordan lukter det egentlig hos deg med all den urinen som flommer?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Så du tenker kvinner driver bytte handel? De fleste kvinner klarer fint å skaffe seg mat og hus. Kos og klem kan en få av venner evt barn. Og oppmerksomhet? Ikke noe problem. Du har et litt merkelig syn på kvinner og forhold.....

Anonymkode: 59930...828

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen. Da har jeg heller et forhold til hunden min 

Anonymkode: 83c5f...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...