AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Tok en operasjon for 3 år siden i Thailand. Rettet opp en skjev nesevegg og fjernet en hump i samme slengen. Nesen ble mer symmetrisk, men det høyre neseboret lukker seg fortsatt lett om jeg puster hardt. Og deler av humpen er fortsatt der. Han høvlet bare ned beinet, han knakk det ikke. Jeg vurderer nå å få gjort det på nytt igjen men jeg vurderer å gjøre det i Norge eller potensielt i Istanbul. Tar imot alle råd. Vil bare bli ferdig med det her.. Har hørt om Dr. Saman i Oslo, Bjørn Tvedt og Morten Haug. Vil gjerne høre flere erfaringer. Anonymkode: c64bf...084
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Ikke ta operasjoner i utlandet med mindre du ønsker å dra med deg multiresistente bakterier til Norge som ikke bare er farlig for deg, men for hele landet. Anonymkode: ba196...839
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Fint om man kan forholde seg til spørsmålet i posten og ikke diskutere alt annet. Anonymkode: c64bf...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå