AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Hei. Dette høres kanskje utrolig rart ut. Men jeg trenger noen tips En venn av meg skal feire bursdagen sin i helgen. Og siden hun bor en lite stykke unna så blir det til at jeg ikke kommer meg hjem (Utenom taxi) Det er planlagt at jeg egentlig skal overnatte. Men jeg har nå begynt å få kalde føtter for overnatting Ja i en alder av 20 årene så er jeg redd for å sove borte, jeg misliker det sterkt. Så jeg lurer egentlig på om noen har noen tips til hvordan man kan komme over den overnatting skrekken. Dette gjelder all form for overnatting. Anonymkode: df713...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Er det noe spesielt som gjør at du ikke liker å sove borte? Hadde anbefalt å ta med en pute hjemmefra feks. Planlegg med vennen din at dere feks skal spise en god frokost når dere står opp, så kan dere handle litt dagen før. Da har du noe å se frem til når du skal legge deg. om det er fest med alkohol så skal vell det hjelpe på søvnen. Jeg sovner fort når jeg er full. Anonymkode: 330c0...a9b
McFlurry Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Prøv å ordne det slik at det blir mest mulig likt som når du skal sove hjemme. Ta med egen pute, dyne eller noe du forbinder med leggerutinen din. Sover du med bamse, ta med den! Om dere er gode venner kan du fortelle om det du føler om overnatting til vennen din, da vil han/hun antakeligvis prøve å gjøre overnattingen til en positiv opplevelse for deg som du kan ta med deg videre
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe spesielt som gjør at du ikke liker å sove borte? Hadde anbefalt å ta med en pute hjemmefra feks. Planlegg med vennen din at dere feks skal spise en god frokost når dere står opp, så kan dere handle litt dagen før. Da har du noe å se frem til når du skal legge deg. om det er fest med alkohol så skal vell det hjelpe på søvnen. Jeg sovner fort når jeg er full. Anonymkode: 330c0...a9b Hva som gjør at jeg ikke liker å sove borte vet jeg ikke, har prøvd å ta med egen pute og dyne og ja til og med bamse og nattlys mitt men det har ikke hjulpet. Anonymkode: df713...d7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Har også prøvd å snakke med henne om dette og hun vet godt om problemet, Anonymkode: df713...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå