Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer wig wam!!!!! jeg er for all del ikke noen fan av mgp,men jeg syns det var et helt glimrende sjakktrekk av dem å melde seg på. Tenker det var mange rundt i de norske hjem som gremmes over seieren deres, og nora brockstedt vrei seg nok i vemmelse da glam og gutta entret scenen. Helt frem til nå har konkuransen vært høyst forutsigbar (bortsett fra en tragisk fremførelse av døgnfluen stig van eik for en del år tilbake),men det klarte de på en superb måte å endre på med sine dårlige parykker,platå sko og en tettsittende catsuit i sølv. Låta er det heller ikke noe å si på syns jeg. Kommer garantert til å bli en klassiker på bygdefestene i det vidstrakte land! Jeg kan med handa på hjertet si at i år skal jeg få med meg den internasjonale finalen, og jeg tror gutta kommer til å representere norge på en perfekt måte! for det har vel aldri vært tvil om at norge gjør sitt ytterste for å bli lagt merke til i mgp..se bare på silje vige..stort flauere for oss går det vel ikke an å bli?? Jeg setter min lit til at Wig wam rister liv i denne gamle og livløse konkuransen, og stikker av med i allefall noen poeng,mens jeg setter meg godt til rette i godstolen med langfingeren rettet mot det som måtte finnes igjen av norsk kultur og tradisjon.....lykke til! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Syns låta og konseptet er kult, jeg :)

Gjest TomKrus
Skrevet

Endelig har nordmenn skjønt hva MGP dreier seg om. Det er ikke ballader, men glam som er tingen. Ikke særlig mange andre i Europa som har tatt mgp så fryktelig seriøst, så det var på tide at Norge også tar det hele med en stor dose selvironi.

Gjest Madeline
Skrevet

Synes egentlig at MGP er bånn i bøtta, men Wig Wam reddet hele programmet. Endelig noen som skiller seg ut og ikke bare det vanlige "sølet".

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes Wigwam er det beste som har skjedd MGP på mange, mange år! Utrolig gøy!

Tenker det var mange rundt i de norske hjem som gremmes over seieren deres' date=' og nora brockstedt vrei seg nok i vemmelse da glam og gutta entret scenen. [/quote']

Men er dette noe poeng, da? Jeg tror faktisk ikke Nora Brockstedt er like fordomsfull som deg...

Skrevet

Altså... dette så vi på, ja... Og jeg må jo si at Nora Brockstedt virker sprek til å være en dame på 82!!! og slettes ikke typen som gremmes av noen rockere.

Dessuten så er det ikke sikkert Norge får delta i finalen, for vi må kvalifisere oss først... sammen med en del andre land som har gjort det dårlig de senere år! Men med denne låta og denne gjengen har vi jaffal en god tjangs!

Skrevet
Dessuten så er det ikke sikkert Norge får delta i finalen, for vi må kvalifisere oss først... sammen med en del andre land som har gjort det dårlig de senere år! Men med denne låta og denne gjengen har vi jaffal en god tjangs!

Det visste ikke jeg! Men det er jo logisk, så strålende som det har gått i det siste. Jeg tror de har en god sjanse ja, de er et friskt pust inn i det flaue GP-sirkuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...