Gå til innhold

mennesker med dårlig selvbilde tatoverer eller farger håret sitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd når mennesker med dårlig selvbilde må tatovere seg, bruke ring i nesen eller farge håret sitt ekstremt. 

Hvem kan gi dem håp og kjærlighet i Norge?

Anonymkode: 75dab...90c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke du tydeligvis, med slikt syn på dem.

• Liker 42
Skrevet

Hvor får du dette fra? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hborfsn tatoverer man håret sitt? 😂 

Anonymkode: 3813d...6b7

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Dette har faktisk jeg også tenkt på, i alle fall dette med å farge håret. Jeg kjenner/vet om 7 personer med store psykiske problemer, og alle har knall farger i håret. 

Snakket med enn kompis som er psykiater, og han hadde faktisk lagt merke til det samme, at det var veldig mange pasienter med farga hår. 

Men godt mulig det er tilfeldig da  

Anonymkode: b917e...f33

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du ikke dra alle under en kam da. Om noen har knæsj farge på håret, en tatovering eller ring i nesa betyr ikke det nødvendigvis at denne personen har dårlig selvbilde.

Anonymkode: f1c95...ee0

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er synd når mennesker med dårlig selvbilde må tatovere seg, bruke ring i nesen eller farge håret sitt ekstremt. 

Hvem kan gi dem håp og kjærlighet i Norge?

Med tanke på at store deler av Norges befolkning har tatovert seg, piercet nesa og/eller farget håret minst én gang i livet, så tror jeg ikke vi manger verken håp eller kjærlighet. Vi har hverandre ;)

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, mente hvordan 😂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha ha ha, jooodasååå ehhh 🤣😂

Anonymkode: ed0bb...7c0

AnonymBruker
Skrevet

hei. jeg har tatoveringer, men ingen ekstreme hårfarger. har bare stripet håret litt lysere. jeg har ikke dårlig selvbilde, men jeg sliter ganske mye psykisk. det er ikkenoe du kan se på meg, men jeg ble mishandlet i barndommen så jeg er veldig preget av dette. jeg har ikke spesielt dårlig selvbilde, liker hvordan jeg ser ut. jeg får et slags kick av å ta tatoveringer og så lenge det ikke skader noen så ser jeg ikke problemet. jeg har også lagt merke til det samme som deg ts. at de med store psykiske problemer og dårlig selvbilde har gjerne både rosa og grønt hår samt ekstremt mange tatoveringer. enten det ellers så er de rånere eller er sånne rare tanter som jobber i kommunen med rosa hår, flagrende tunika og en øredobb. 

Anonymkode: 2c30a...37c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ofte med nysgjerrighet og gjøre, eller interesser, at man gjør slike ting...ikke dårlig selvbilde...trollemor eller trollefar 😉😊 Har ellers hatt både håp og kjærlighet, både da jeg fikk lyst til å prøve nye hårfarger, og nå som helt naturlig 😁👌🏻 Ellers tusen takk for bekymringen altså 😂😘👍🏻

Anonymkode: ed0bb...7c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel...

Jeg har hatt mine runder med innleggelser og behandlinger  på DPS.

Den tiden jeg virkelig var syk, aldri i verden om jeg hadde turt å farge håret knæsj, tatovere eller lignende....

Men etter noen år når ting har stabilisert seg og jeg ikke har symptomer på noe lenger. Da har jeg fått tid og overskudd til å jobbe mer med meg selv. Har fått bedre selvtillit, driter mer i hva andre mener.....

Og har den siste tiden eksperimentert med hårfarger av ymse slag, fordi jeg endelig har turt......😂😂😂 Fordi jeg har blitt trygg på seg selv.

Anonymkode: b334d...c4f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er en måte å uttrykke seg uten ord.

Anonymkode: c1988...f84

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner som sliter, inkludert meg selv. Farger håret svart. 

Anonymkode: 9449e...7b4

• Liker 3
Skrevet

Merkelig, jeg føler mer personer som farger håret en knallfarge har ''guts'' Tenker heller at vedkommende har god selvtillit siden hårfargen skiller seg ut i mengden. Kunne aldri falle meg inn at vedkommende sliter psykisk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne med mye tatoveringer, og hun er en av de mest fantastiske menneskene jeg kjenner, full av selvtillit, masse venner, en flott kjæreste, fantastisk familie og hun jobber mye som frivillig.

Jeg hadde piercinger da jeg var ung, var ikke fordi jeg hadde dårlig selvtillit.  

Anonymkode: 6e5ff...43c

• Liker 2
Skrevet

Det sikreste tegnet på dårlig selvbilde er å rakke ned på andre.

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med henna tattovering :ler:

Skrevet

Hvilke ting forbindes med de forskjellige manglene da? 

Sånn siden mitt hår for tiden ser ut som på profilbildet til @Trolltunge, men jeg har hverken tatoveringer eller hull i nesa. 
Vil det da si at jeg f.eks har dårlig selvbilde, men har håp og kjærlig..? Eller har jeg håp, men dårlig selvbilde og ingen kjærlighet..? 😛 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Ginny skrev:

Hvilke ting forbindes med de forskjellige manglene da? 

Sånn siden mitt hår for tiden ser ut som på profilbildet til @Trolltunge, men jeg har hverken tatoveringer eller hull i nesa. 
Vil det da si at jeg f.eks har dårlig selvbilde, men har håp og kjærlig..? Eller har jeg håp, men dårlig selvbilde og ingen kjærlighet..? 😛 

God tanke og beskrivelse. 😉

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...