Tusseline Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Er det noen som har kjøpt det nye Cosmopolitan i norsk utgave? Hva synes dere? Selv sverger jeg til den engelske versjonen.
Tusseline Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2005 Så nettopp at en akkurat lik tråd var blitt startet....
Charmina Skrevet 7. mars 2005 #3 Skrevet 7. mars 2005 Syntes den Norske utgaven var kjempedårlig - skuffende!Kommer ikke til å kjøpe neste blad nei
nat26 Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Syntes den Norske utgaven var kjempedårlig - skuffende!Kommer ikke til å kjøpe neste blad nei Samme her
blå Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Det var ikke noe nytt i det bladet som jeg ikke har lest før. Fjortiss spør du meg, og kan sammenlignse med MAG og INSIDE
Ephemera Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har kjøpt det, men ikke rukket å lese det ennå. Syntes imidlertid det så bra ut, men kanskje jeg tar feil?
pusla Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 Var ikke mye der jeg fant interessant å lese, nei. Jeg er nok for gammel for dette bladet, ellernoe.
Petronella Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Jeg holder meg til elle, tique. Som for meg er kvalitetsblader. Jeg kjøper også kk hver uke. (mest fordi det kommer ut hver uke) Men jeg kan ikke leve uten elle. Cosmopolitan ble jeg ikke overaskende skuffet over.
blå Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Enig tique er et veldig bra blad. Synd det kommer så sjeldent.
Klips Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 Det var ikke noe nytt i det bladet som jeg ikke har lest før. Fjortiss spør du meg' date=' og kan sammenlignse med MAG og INSIDE[/quote']Er ikke originale cosmo ganske fjortiss også?
MiniMjau Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 Jepp! Holder en knapp på Tique. Hadde aldri lest bladet før en lunchpause på kafe forrige uke. Ble sittende en hel time og lese! Veldig mye bra stoff, gode motetips, sminketips, fine artikler og mye inspirasjon. Gikk og kjøpte det samme bladet her om dagen, det var litt dyrt, men det kommer bare 5-6 ganger i året da.....
blå Skrevet 9. mars 2005 #13 Skrevet 9. mars 2005 Jo, det er mulig, jeg er ingen leser av det orginale cosmo. Men trodde målgruppen skulle være mellom 20 og 30. (jeg er nok for gammel for sånne blader.)
Gjest seroxata Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 kke det helt store synes jeg.. foretrekker Det Nye... skal jeg kjøpe to blader, blir det andre Woman
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Synes ikke Cosmopolitan er bra på engelsk heller jeg... altfor fjortis for meg i hvert fall, men jeg tror Liten liker det. Hun er snart sytten. Jeg liker ELLE, masse å lese, ikke bare moter liksom, men lange og gode artikler. Motene i sånne blader er så gørre at jeg orker ikke se på dem engang... (men nå er jo jeg ei middelaldrende hurpe da, så...) Ellers liker jeg ShapeUp. Kk er blitt kjedelig, men jeg kjøper det en sjelden gang hvis noen av head linene på fronten interesserer meg. I går kjøpte jeg tara, og der er det masse å lese, så det kan hende jeg kjøper flere ganger. (Og moter for oss litt voksne+)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå