Gå til innhold

Sitter fast på jordkloden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som av og til føler seg «fanget» på jorden ? Altså uansett hvor langt man drar ender man jo opp på start. Hjelper ikke Dra til Australia liksom. Sitter jo fast uansett.

huff. Får helt angst av tanken, at man rett og slett er stuck i det store og hele.

Anonymkode: c69f2...474

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bli med til Mars når den skal koloniseres, om det blir noe av. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som av og til føler seg «fanget» på jorden ? Altså uansett hvor langt man drar ender man jo opp på start. Hjelper ikke Dra til Australia liksom. Sitter jo fast uansett.

huff. Får helt angst av tanken, at man rett og slett er stuck i det store og hele.

Det gir meg mer angst at dette livet på denne planeten er det beste alternativet jeg har. Det er ganske mørkt.

Anonymkode: 6d4b0...425

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gir meg mer angst at dette livet på denne planeten er det beste alternativet jeg har. Det er ganske mørkt.

A. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva man skal her skjønner jeg ikke. Ønsker jeg var på en renere, tryggere planet der hersker-arten var hyggeligere og ikke drepte alt de så.

Anonymkode: 068ce...a62

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Det er first world problems, det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja igrunn. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig følelse å sitte fast hvertfall. Eksistensiell angst

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På alle andre planeter vi kjenner brukbart så ville du nok lengte tilbake til jorden i løpet av noen dager.. Evt timer. :)

Anonymkode: decec...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt forferdelig følelse å sitte fast hvertfall. Eksistensiell angst

Ekstrem utferdstrang du har da; føles det friere å være oppe i et fly eller en ballong?

Anonymkode: b3eb1...087

AnonymBruker
Skrevet

Man "sitter fast" i betydningen at det finnes over 200 land, over syv og en halv milliard mennesker, et utall kulturer, språk, matretter og klimasoner å utforske. Det er så utrolig mye å se her, og ingen av oss kommer til å se halvparten. Jeg forstår at det antagelig hjelper lite om man først har en sånn angst, det er jo ikke bare å snakke "fornuft" til det heller, men for min del (og jeg har angst for mye, for å si det sånn) er det så utrolig mye å utforske her før jeg ville følt det nødvendig å dra ut av vår verden at jeg vet jeg aldri kommer til å rekke det uansett.

Anonymkode: 9420c...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...