AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 En bekjent av meg prøver å rekruttere meg til noe "flawless" greier eller hva man skal kalle det, og mener at jeg kan tjene mye penger på det hvis jeg gjør det bra. Hun mener at ALLE produktene hun har prøvd, fungerer og er SÅ bra. Selv skulle jeg aldri klare å pushe på et produkt som jeg ikke tror på. Er det noen som kan fortelle meg litt rundt det her og hvordan det funker? Ønsker å få et litt annet perspektiv på det, før jeg evt. takker ja til å ta et møte med henne om det. For meg virker det urealistisk å skulle tjene masse penger på det her 😛 Anonymkode: 7c86b...8a5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Er pyramidespill: https://no.wikipedia.org/wiki/Pyramidespill Anonymkode: 254a2...f32 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En bekjent av meg prøver å rekruttere meg til noe "flawless" greier eller hva man skal kalle det, og mener at jeg kan tjene mye penger på det hvis jeg gjør det bra. Hun mener at ALLE produktene hun har prøvd, fungerer og er SÅ bra. Selv skulle jeg aldri klare å pushe på et produkt som jeg ikke tror på. Er det noen som kan fortelle meg litt rundt det her og hvordan det funker? Ønsker å få et litt annet perspektiv på det, før jeg evt. takker ja til å ta et møte med henne om det. For meg virker det urealistisk å skulle tjene masse penger på det her 😛 Anonymkode: 7c86b...8a5 Fortell henne at hun er en idiot og ei dårlig venninne som forsøker å lure deg. Sannsynligvis har hun mindre enn 80 i IQ hvis hun oppriktig tror på de greiene. Hvis hun ikke tror på det og forsøker å kapitalisere så er det grunn nok til å ta avstand fra denne personen. Kan alleredd gjette at vedkommende er ekstremt dårlig på privatøkonomi, og liten eller ingen sannsynlighet for at hun har tatt en utdanning. Anonymkode: da443...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Hun tjener penger på å verve fler og på saøg av hver person hun verver gjør. Produktene er dårlige men alle som har blitt lurt til å selge de og kjøpt en lot pakke med mange i må jo si de er bra for å tjene noe og selge ut produktene de har blitt lurt til å investere i. Ikke la deg lure du og. Anonymkode: ca39c...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå