AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Om et par måneder skal barnet vårt døpes. I det siste har det oppstått en stor konflikt i familien, som gjør at min mann ikke ønsker å ha mer med sin søster å gjøre. Han vil ikke invitere henne og familien hennes i dåpen til barnet vårt. Er det innafor? Jeg er så usikker på hva vi skal gjøre. Anonymkode: 7e168...3ce
Diamant20 Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Kan dere ikke vente en måned til før dere bestemmer dere helt? Hva dreier konflikten seg om?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Han må nesten få bestemme det selv. Anonymkode: e7bba...e36 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 Jeg hadde invitert i håp om at hun valgte å ikke komme. Velger hun å komme så er hun ikke like barnslig som den som ikke ønsket å inviterte, for skam skyld Anonymkode: 2b441...756 1
Melis87 Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 (endret) . Endret 12. juli 2018 av Melis87 Feilpost
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 Konflikten handler om at min mann og søsteren eier en eiendom sammen, som vi spurte henne om vi kunne kjøpe ut henne fra en del av for å bygge hus. Dette sa hun ja til, og ble selvsagt inkludert i prosessen med taksering av eiendommen og plassering av huser vårt. Så, flere måneder etter, hvor vi har brukt titusener på arkitekt og vi har varslet naboene og skal søke kommunen om rammetillatelse, så sier hun brått nei. Hun syns hun får for lite for eiendommen og mener taksten er feil, og vil ikke la oss kjøpe henne ut. Vi har foreslått en rekken løsninger, men hun sier blankt nei. I tillegg er det noen andre ting som gjør konflikten verre, og det har kommer fram en del mindre hyggelige ting i det siste, som gjør det vanskelig å omgås. Hadde hun sagt fra da vi spurte for over ett år siden at vi ikke fikk kjøpe henne ut, hadde det vært greit, men måten hun har gjort dette på er Anonymkode: 7e168...3ce
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 Ufin. Det siste ordet ble visst ikke med over her. Anonymkode: 7e168...3ce
Gjest Mass Skrevet 12. juli 2018 #8 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Huff, den er vanskelig. Dåpen vil jo muligens bli preget av konflikten dersom hun kommer. Og viss din mann har det bedre i sitt barns dåp uten henne der så hadde jeg unnlatt å invitere. Jeg er vanligvis ikke for ekskludering, men noen ganger går man rett og slett tvert lei av problemer, konflikter, motarbeidende mennesker slik at man må distansere seg og sette en strek. Endret 12. juli 2018 av Mass
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #9 Skrevet 12. juli 2018 Jeg tenker det er skjedd mer enn det du skriver her som gjør at hun sier nei, hun er selvfølgelig i sin rett til å si nei når kontrakten ikke er signert og salget gjennomført. Hvis dere ikke inviterer er det vel en definitiv slutt på familieforholdene, så får din mann vurdere hvorhvidt det er slik han pnsker å ha det for fremtiden. Personlig hadde jeg invitert. Anonymkode: ca89d...caa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #10 Skrevet 12. juli 2018 Jeg ville sendt henne regning på alle utleggene dere har hatt...... Anonymkode: f76e4...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #11 Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Konflikten handler om at min mann og søsteren eier en eiendom sammen, som vi spurte henne om vi kunne kjøpe ut henne fra en del av for å bygge hus. Dette sa hun ja til, og ble selvsagt inkludert i prosessen med taksering av eiendommen og plassering av huser vårt. Så, flere måneder etter, hvor vi har brukt titusener på arkitekt og vi har varslet naboene og skal søke kommunen om rammetillatelse, så sier hun brått nei. Hun syns hun får for lite for eiendommen og mener taksten er feil, og vil ikke la oss kjøpe henne ut. Vi har foreslått en rekken løsninger, men hun sier blankt nei. I tillegg er det noen andre ting som gjør konflikten verre, og det har kommer fram en del mindre hyggelige ting i det siste, som gjør det vanskelig å omgås. Hadde hun sagt fra da vi spurte for over ett år siden at vi ikke fikk kjøpe henne ut, hadde det vært greit, men måten hun har gjort dette på er Anonymkode: 7e168...3ce Dumt av dere å bruke så mye penger på noe før hun har skrevet under da. Anonymkode: 0b9d6...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå