AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Hei! Jeg lurer på om dere kan gi meg tips til feiring av baby, som verken er human- etisk eller dåp. Og så er det på budsjett 😁 Jeg har lyst til å ha en seremoni, men den blir da i lokalet hvor festen skal være. Hva ville dere tenkt om kun fest og mamman som taler (tror ikke de andre gjestene er så taleføre), men med masse ballonger, pinata, leker for barna. Musikk på anlegget. Lapskaus til middag og fine kaker og kaffe til dessert. Lurer på om vi bør ha noe ekstra. En musiker som kommer innom og spiller noe. Men det er jo ikke så seremonielt...Vil gjerne at det skal være litt høytidelig også...iallefall seremonien, så kan man løsne snippen etterpå. Hjelp, anyone? Anonymkode: ef0f7...76d
Meadow Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere tenkt om kun fest og mamman som taler (tror ikke de andre gjestene er så taleføre), men med masse ballonger, pinata, leker for barna. Musikk på anlegget. Lapskaus til middag og fine kaker og kaffe til dessert. Anonymkode: ef0f7...76d Det høres kjempefint ut, du trenger ikke noe mer. Navnefest rett og slett 😊 4
sølvdryss Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Jeg ville bare kalt det "navnefest" eller "velkomstfest". Det trenger ikke være så høytidelig, men dere kan jo si noen velvalgte ord til familie, besteforeldre osv. Takke de for hjelp/støtte og at dere gleder dere til å kunne oppleve den lille og bli kjent med han/hun sammen med resten av familien. Tenker det holder fint, dere må ikke invitere noen til å opptre. Servere mat og kaker. Ha noen gøye leker til barna. Trenger ikke vare så mange timene heller.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 Her hadde vi en liten sammenkomst med den nærmeste familie, hjemme. Serverte middag og kaffe og kaker. Kalte det "Velkommen til verden/familien"-fest. Anonymkode: b05d6...926
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 Synes det er rart å forvente seremoni, når det ikke er en seremoni. Det er mer som en bursdag. Ordne med kaker, kanskje gaveåpning felles, leker til barna osv. Anonymkode: e9b9a...39b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 Vi hadde skriftlig invitasjon, fin middag med bordkort og pynt, kakebord etterpå. Ikke så mye taler, og ikke pinjata, leker til barna osv (men det var ikke mange barn). Flere eldre mennesker enn unge. Som et dåpsselskap, uten kirke først. Veldig fint. Anonymkode: 6421e...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå