Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en sånn jente som ikke blir tatt seriøst i forhold. Jeg er god nok en stund, så blir jeg dumpet fordi jeg bare var en mellomstasjon... :(

Dette slo meg voldsomt i kveld, jeg ser tegnene i mine tidligere forhold. Og jo mer jeg tenker på det, jo mer stemmer det. Og jeg tar det like hardt hver gang.

Det eneste jeg ønsker meg er jo et normalt forhold, mann, barn, hus & hjem. Men det ser ikke ut som det er meningen jeg skal få det.

Jeg er altså enn sånn jente. Som ikke blir tatt seriøst... :-( :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du må ikke tenke så negativt...Det er ikke fordi du var en mellomstasjon at du er blitt dumpet, men heller fordi partneren din mente at dere ikke passet sammen...Det hender nesten alle sammen, og det gjelder å se fremover og tenke...javel, så var kanskje ikke han den rette, men det finnes en der ute som vet å sette pris på deg, og da har det plutselig ikke noe å si at du ble dumpet før...Det finnes noen for alle vet du..., du har bare ikke funnet han ennå..., men det kommer du til å gjøre...man må bareikke tenke negativt...lykke til du :)

Skrevet

Du skal sette opp 10 punkter på hva du vil ha hos en mann. Er det lett eller vanskelig? Om det er vanskelig eller om du ikke får det til, hvordan tror du at du kan finne det du vil ha, når du ikke vet hva det er? IKKE GÅ FOR NEST BEST!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...