AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Det er ei jente som flytter fra faren sin til moren sin i en annen by. Der blir hun kjent med noen jenter som lever på kanten eller hva jeg skal si av samfunnet. De bryter seg inn i huset til faren for han hadde flyttet og noen andre hadde flyttet inn, så banket de mannen i hjemmet. Tror jeg. Jenta fikk seg kjæreste og ble gravid. Lederjenta i gjengen sa noe sånn som: «Bli kvitt den. Jeg har tatt abort 2-3 ganger og det går fint,» eller noe. Jenta tar ikke abort og denne lederjenta blir rasende. Begynte plutselig å tenke på den, noen som vet hva den heter? Anonymkode: 1fd3b...5e0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #5 Skrevet 15. juli 2018 13 timer siden, Chaya skrev: Kan det være en av Katarina von Bredows bøker? Nei dessverre Anonymkode: 1fd3b...5e0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #6 Skrevet 15. juli 2018 Høres ut som en Anette Munch bok? Anonymkode: 00087...0e9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2018 #8 Skrevet 16. juli 2018 17 timer siden, Luna31 skrev: Jenteloven? Det er den! Takk Anonymkode: 1fd3b...5e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå