Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pitch ditt drømmekonsept for et realityprogram, og nominer deltakere.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Battle Royale med frivillige deltakere eller kriminelle.

Anonymkode: 1df9d...dac

AnonymBruker
Skrevet

Feige og snobbete Frpere og høyre-sosser gå alene på grønland på kvelden. Kanskje dratt det videre til et flerkulturelt big brother hus der de etterhvert innså at holdningene deres er både unødvendige og feil. 

Altså, de har ingenting å frykte, utlendinger er snillere enn dem selv i allefall, men jeg ler meg ihjel hver gang en høyrevridd er utafor komfortsonen sin, de pisser jo på seg og tror de skal bli rana bare fordi det står en farget ved siden av de å venter på bussen 😂😂😂

Anonymkode: c1149...ff6

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feige og snobbete Frpere og høyre-sosser gå alene på grønland på kvelden. Kanskje dratt det videre til et flerkulturelt big brother hus der de etterhvert innså at holdningene deres er både unødvendige og feil. 

Altså, de har ingenting å frykte, utlendinger er snillere enn dem selv i allefall, men jeg ler meg ihjel hver gang en høyrevridd er utafor komfortsonen sin, de pisser jo på seg og tror de skal bli rana bare fordi det står en farget ved siden av de å venter på bussen 😂😂😂

Anonymkode: c1149...ff6

Det hadde jeg sett på! 

Skrevet (endret)

Noe identisk total drama island, det hadde vært drømmen. Vært kult å vært med på noe slikt men hadde sikkert ikke kommet levende tilbake:ler:

Endret av Oddy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...