AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Lite sannsynlig jeg er gravid, men lurer litt likevel på hva som skjedde. Googlet litt og ser flere har opplevd det, men tenkte å høre med dere. Da jeg tok testen i dag tidlig kom det en sterk og klar rød strek der vi ønsker den skal komme, men så, til lenger det trakk opp mot kontrollstreken, til mer forsvant den. Også bare vips, heeelt borte. Den var SÅ tydelig og jeg bare... «herregud skjer dette?!» også to sekunder etterpå for håpet med streken. Hvorfor skjer dette egentlig? Den var virkelig så klar og tydelig... Så skuffa nå. Og undrer veldig på hvorfor. Anonymkode: 01145...2c6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Testet med strimmel, forresten. Rfsu. Om det er av betydning. Anonymkode: 01145...2c6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Fargestoffet til kontrollstreken kommer nedenfra og opp, mens hcg-streken kommer ovenfra og ned. Det var nok fargestoffet til kontrollstreken du så gå oppover. Rfsu er kjempetrege tester, så der kommer hcg-streken sent uansett.. Anonymkode: 82aee...eb9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fargestoffet til kontrollstreken kommer nedenfra og opp, mens hcg-streken kommer ovenfra og ned. Det var nok fargestoffet til kontrollstreken du så gå oppover. Rfsu er kjempetrege tester, så der kommer hcg-streken sent uansett.. Anonymkode: 82aee...eb9 Oi, dette var logisk! Tusen takk for forklaringen Men ja, har litt vansker med å se for meg at det var kontrollstreken, for den kom på riktig plass, samtidig som den andre var der. Men ca to- tre sekunder etter alt var «trukket opp» så forsvant den første streken... Om du skjønner? Anonymkode: 01145...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå