Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er på trynet å gå på jobb i treningsklær med mindre du er gymlærer.  Men jeg har skjønt at ikke alle er enig i det. 

Anonymkode: 057ff...5d1

Helt enig. Mulig jeg ikke sier noe, men jeg reagerer. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere av klientene på sosial, særlig mange unge, men ikke bare de, har det nyeste av iPhone, Canada gooes hakket, andre merkeklær og sko. Og mange søker om å få dra på ferie.

Jeg bare undrer meg hver gang over hvordan de har råd til dette. Sitter å klager over for lav utbetaling mens de bare må svare en melding på iPhone x.

Anonymkode: 1099f...3db

Er vel godt mulig de har fått det i gave til jul og bursdag. Datteren min har en Canada goose jakke, og den er 5 år gammel.

Anonymkode: dc2cc...01a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2018 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er på trynet å gå på jobb i treningsklær med mindre du er gymlærer.  Men jeg har skjønt at ikke alle er enig i det. 

Anonymkode: 057ff...5d1

Jeg jobber i NAV Forvaltning, og vi har ikke brukersamtaler. Vi behandler søknader, klager osv. Ser ikke problemet i å gå med behagelige klær når man så å si hele arbeidsdagen sitter inne på et kontor. Med unntak av lunsjen på 30 min. 

Anonymkode: d7b73...e34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Du vil møte mennesker i vanskelige situasjoner, som enten er syke, sliter økonomisk eller av andre grunner har problemer med det normale liv. Merkeklær er det siste de tenker på...

Anonymkode: 8be4c...79a

Dette gjelder ikke for ansatte i NAV Forvaltning. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg jobber i NAV Forvaltning, og vi har ikke brukersamtaler. Vi behandler søknader, klager osv. Ser ikke problemet i å gå med behagelige klær når man så å si hele arbeidsdagen sitter inne på et kontor. Med unntak av lunsjen på 30 min. 

Jeg jobber i staten, og jobber også på kontor. Har veldig sjeldent samtaler med folk "utenfra", men det hadde blitt ramaskrik på jobb om jeg hadde møtt opp i treningstights på jobb. Det handler om å ha et minimum av profesjonalitet, og det gjør merkelig nok også noe med arbeidsmoralen. Å gå med behagelige klær er ikke det samme som å gå med treningstights...

Anonymkode: 97a62...b21

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Tar seg ikke ut som NAV-konsulent å møte mennesker i en vanskelig livssituasjon med en Louis Vuitton veske og Chanel klær..

Anonymkode: 61b4f...916

Tror du ikke mennesker som går på NAV tåler å se en designerveske? Kanskje vi burde brenne ned alle eneboliger, bare tiilate biler som er over 15 år gamle, og nekte folk å gå med diamanter i samne slengen da.... Nei, seriøst, jeg tror faktisk NAV-brukere skjønner at Norge er verdens rikeste land, og at folk har god kjøpekraft, selv om ikke det nødvendigvis gjelder dem selv - akkurat da. 

Anonymkode: 4bd16...b7e

• Liker 1
Skrevet
På 12.7.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Tar seg ikke ut som NAV-konsulent å møte mennesker i en vanskelig livssituasjon med en Louis Vuitton veske og Chanel klær..

Anonymkode: 61b4f...916

Hvor i all verden leser du at det er dette ts vil gå med? En trenger ikke ha dyre merkeklær for å kle seg klassik pent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...