Måbarefåsiat... Skrevet 12. juli 2018 #21 Skrevet 12. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er på trynet å gå på jobb i treningsklær med mindre du er gymlærer. Men jeg har skjønt at ikke alle er enig i det. Anonymkode: 057ff...5d1 Helt enig. Mulig jeg ikke sier noe, men jeg reagerer. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #22 Skrevet 12. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere av klientene på sosial, særlig mange unge, men ikke bare de, har det nyeste av iPhone, Canada gooes hakket, andre merkeklær og sko. Og mange søker om å få dra på ferie. Jeg bare undrer meg hver gang over hvordan de har råd til dette. Sitter å klager over for lav utbetaling mens de bare må svare en melding på iPhone x. Anonymkode: 1099f...3db Er vel godt mulig de har fått det i gave til jul og bursdag. Datteren min har en Canada goose jakke, og den er 5 år gammel. Anonymkode: dc2cc...01a 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #23 Skrevet 13. juli 2018 Hvordan er det med gifte/forlovelsesring? Jeg er gift og fikk denne ringen da mannen min fridde. https://www.thune.no/princess-cut-diamantring-0-75ct?nosto=nosto-page-category1 Anonymkode: bdeb8...bf4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #24 Skrevet 13. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det med gifte/forlovelsesring? Jeg er gift og fikk denne ringen da mannen min fridde. https://www.thune.no/princess-cut-diamantring-0-75ct?nosto=nosto-page-category1 Anonymkode: bdeb8...bf4 Ingen problem Anonymkode: c6142...5b1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #25 Skrevet 13. juli 2018 På 12.7.2018 den 18.06, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er på trynet å gå på jobb i treningsklær med mindre du er gymlærer. Men jeg har skjønt at ikke alle er enig i det. Anonymkode: 057ff...5d1 Jeg jobber i NAV Forvaltning, og vi har ikke brukersamtaler. Vi behandler søknader, klager osv. Ser ikke problemet i å gå med behagelige klær når man så å si hele arbeidsdagen sitter inne på et kontor. Med unntak av lunsjen på 30 min. Anonymkode: d7b73...e34 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #26 Skrevet 13. juli 2018 På 12.7.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev: Du vil møte mennesker i vanskelige situasjoner, som enten er syke, sliter økonomisk eller av andre grunner har problemer med det normale liv. Merkeklær er det siste de tenker på... Anonymkode: 8be4c...79a Dette gjelder ikke for ansatte i NAV Forvaltning. Anonymkode: d7b73...e34
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #27 Skrevet 13. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber i NAV Forvaltning, og vi har ikke brukersamtaler. Vi behandler søknader, klager osv. Ser ikke problemet i å gå med behagelige klær når man så å si hele arbeidsdagen sitter inne på et kontor. Med unntak av lunsjen på 30 min. Anonymkode: d7b73...e34 Jeg jobber i staten, og jobber også på kontor. Har veldig sjeldent samtaler med folk "utenfra", men det hadde blitt ramaskrik på jobb om jeg hadde møtt opp i treningstights på jobb. Det handler om å ha et minimum av profesjonalitet, og det gjør merkelig nok også noe med arbeidsmoralen. Å gå med behagelige klær er ikke det samme som å gå med treningstights... Anonymkode: 97a62...b21 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #28 Skrevet 14. juli 2018 På 12.7.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev: Tar seg ikke ut som NAV-konsulent å møte mennesker i en vanskelig livssituasjon med en Louis Vuitton veske og Chanel klær.. Anonymkode: 61b4f...916 Tror du ikke mennesker som går på NAV tåler å se en designerveske? Kanskje vi burde brenne ned alle eneboliger, bare tiilate biler som er over 15 år gamle, og nekte folk å gå med diamanter i samne slengen da.... Nei, seriøst, jeg tror faktisk NAV-brukere skjønner at Norge er verdens rikeste land, og at folk har god kjøpekraft, selv om ikke det nødvendigvis gjelder dem selv - akkurat da. Anonymkode: 4bd16...b7e 1
Honey Dew Skrevet 14. juli 2018 #29 Skrevet 14. juli 2018 På 12.7.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev: Tar seg ikke ut som NAV-konsulent å møte mennesker i en vanskelig livssituasjon med en Louis Vuitton veske og Chanel klær.. Anonymkode: 61b4f...916 Hvor i all verden leser du at det er dette ts vil gå med? En trenger ikke ha dyre merkeklær for å kle seg klassik pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå