Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Venninner som de snakker/melder og snaper med hver dag?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Snap er vel ganske vanlig å sende/motta hver dag, men samtaler og meldinger...njaei - kanskje litt spesielt? Er det barndomsvenninner eller venninner man har hatt i mange år uten seksuelt forhold? Anonymkode: a8ee7...14a 1
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 Venninner han har fått som singel, så et vennskap som har vart mellom 2 og 4 år Kun ei jeg vet om at han har hatt et seksuelt forhold til.
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 5 minutter siden, Skiftenøkkel skrev: Vanlig. Alle burde ha veninner. I min venninneflokk er det ikke vanlig. Deres menn har ikke et sånt type vennskap med andre jenter at de snakker/melder og snaper med venninner hver dag.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 Akkurat nå, Pandora77 skrev: Venninner han har fått som singel, så et vennskap som har vart mellom 2 og 4 år Kun ei jeg vet om at han har hatt et seksuelt forhold til. Ok. Har du sett at han har kontakt med disse hver dag på mld/tlf? Jeg ville sagt at jeg ikke var komfortabel med dette i og med at han er i et forhold. Man reduserer en slik kontakt med andre av det motsatte kjønn når man går inn i et nytt forhold. Syns jeg da Anonymkode: a8ee7...14a 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 3 minutter siden, Pandora77 skrev: Venninner han har fått som singel, så et vennskap som har vart mellom 2 og 4 år Kun ei jeg vet om at han har hatt et seksuelt forhold til. Snakker/melder og snaper han også hver dag med henne? Det hadde ikke jeg godtatt. Anonymkode: 3ac42...30e 5
Sphere Skrevet 12. juli 2018 #8 Skrevet 12. juli 2018 Jeg kutter da ikke ut gode venninner kun fordi jeg er i et forhold. 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #9 Skrevet 12. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Har du sett at han har kontakt med disse hver dag på mld/tlf? Jeg ville sagt at jeg ikke var komfortabel med dette i og med at han er i et forhold. Man reduserer en slik kontakt med andre av det motsatte kjønn når man går inn i et nytt forhold. Syns jeg da Anonymkode: a8ee7...14a Helt enig! Jeg og samboeren har ikke venner av motsatte kjønn, med mindre det er «vennepar» og vi kjenner dem godt begge to. Anonymkode: 0f1ec...cd8 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #10 Skrevet 12. juli 2018 Venninner man har hatt før forholdet er helt fint. Å aktivt finne nye «venninner» er noe annet. Egen erfaring viste at det var riktig å være skeptisk til de nye «venninnene». Anonymkode: da583...3a0 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #11 Skrevet 12. juli 2018 Det kommer helt an på, min ex hadde ikke en eneste mannlig venn, bare damer, mange damer. Flertallet hadde han hatt sex med. Og her gikk det i 20 snapper om dagen fra hver av de, hun ene ringte han daglig. Selv så sa han at han forsto ikke hvorfor de sendte så mange snap, ringte osv. Helt til det ble slutt mellom oss. Og vi skulle være venner, da sendte han jo så mange meldinger om dagen, om hvor fantastisk jeg var, hvor vakker jeg var, sex med meg var det beste osv. Og han holdt jo på med dette helt til jeg valgte å kutte han ut. Og jeg fikk jo og vite, at det var sånne meldinger han skrev til alle de andre. Gled for at det ble slutt. Anonymkode: c7ed7...d95 6
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #12 Skrevet 12. juli 2018 Spørsmålet var om det var vanlig at man som voksen mann i et forhold snakker/melder og snaper med venninner HVER dag.. Ikke at man ikke kan ha venninner og derfor må kutte når man går inn i et forhold. For meg er det ikke vanlig, heller ikke i min venninneflokk. For meg er det naturlig å redusere kontakten når man er i et forhold. Som spurt over her, ja han hadde inntil nylig kontakt hver dag med ei han har hatt et seksuelt forhold til. Hvor noe av det de snakket om var meg og forholdet vårt. Denne kontakten løy han om først, men sa til slutt hvordan det var. De tok opp kontakten igjen for noen uker siden. Da hadde de ikke snakket sammen på 11/2 år fordi hun fikk kjæreste. Han så ikke noe galt i å ha kontakt med henne hver dag, men respekterte at det ikke var greit for meg
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #13 Skrevet 12. juli 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker/melder og snaper han også hver dag med henne? Det hadde ikke jeg godtatt. Anonymkode: 3ac42...30e Han gjorde det
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #14 Skrevet 12. juli 2018 2 minutter siden, Pandora77 skrev: Spørsmålet var om det var vanlig at man som voksen mann i et forhold snakker/melder og snaper med venninner HVER dag Nei det er ikke vanlig i min omgangskrets. Anonymkode: 3ac42...30e 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #15 Skrevet 12. juli 2018 2 minutter siden, Pandora77 skrev: Spørsmålet var om det var vanlig at man som voksen mann i et forhold snakker/melder og snaper med venninner HVER dag.. Ikke at man ikke kan ha venninner og derfor må kutte når man går inn i et forhold. For meg er det ikke vanlig, heller ikke i min venninneflokk. For meg er det naturlig å redusere kontakten når man er i et forhold. Som spurt over her, ja han hadde inntil nylig kontakt hver dag med ei han har hatt et seksuelt forhold til. Hvor noe av det de snakket om var meg og forholdet vårt. Denne kontakten løy han om først, men sa til slutt hvordan det var. De tok opp kontakten igjen for noen uker siden. Da hadde de ikke snakket sammen på 11/2 år fordi hun fikk kjæreste. Han så ikke noe galt i å ha kontakt med henne hver dag, men respekterte at det ikke var greit for meg Så han respekterte at HUN hadde kjæreste, men han respekterte ikke deg. Anonymkode: 3ac42...30e 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #16 Skrevet 12. juli 2018 4 minutter siden, Pandora77 skrev: Spørsmålet var om det var vanlig at man som voksen mann i et forhold snakker/melder og snaper med venninner HVER dag.. Ikke at man ikke kan ha venninner og derfor må kutte når man går inn i et forhold. For meg er det ikke vanlig, heller ikke i min venninneflokk. For meg er det naturlig å redusere kontakten når man er i et forhold. Som spurt over her, ja han hadde inntil nylig kontakt hver dag med ei han har hatt et seksuelt forhold til. Hvor noe av det de snakket om var meg og forholdet vårt. Denne kontakten løy han om først, men sa til slutt hvordan det var. De tok opp kontakten igjen for noen uker siden. Da hadde de ikke snakket sammen på 11/2 år fordi hun fikk kjæreste. Han så ikke noe galt i å ha kontakt med henne hver dag, men respekterte at det ikke var greit for meg Så han snakker om deg og forholdet deres til denne venninnen? ikke greit.. Og at de tar opp kontakten når hun er singel, aiai varselslampene hadde blinket for fulle mugger Anonymkode: 036ec...e97 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #17 Skrevet 12. juli 2018 4 minutter siden, Pandora77 skrev: Spørsmålet var om det var vanlig at man som voksen mann i et forhold snakker/melder og snaper med venninner HVER dag.. Ikke at man ikke kan ha venninner og derfor må kutte når man går inn i et forhold. For meg er det ikke vanlig, heller ikke i min venninneflokk. For meg er det naturlig å redusere kontakten når man er i et forhold. Som spurt over her, ja han hadde inntil nylig kontakt hver dag med ei han har hatt et seksuelt forhold til. Hvor noe av det de snakket om var meg og forholdet vårt. Denne kontakten løy han om først, men sa til slutt hvordan det var. De tok opp kontakten igjen for noen uker siden. Da hadde de ikke snakket sammen på 11/2 år fordi hun fikk kjæreste. Han så ikke noe galt i å ha kontakt med henne hver dag, men respekterte at det ikke var greit for meg Jeg hadde ikke greid å stole på han. Et forhold uten tillit hadde ikke jeg orket å være i. Anonymkode: 3ac42...30e 3
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #18 Skrevet 12. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han respekterte at HUN hadde kjæreste, men han respekterte ikke deg. Anonymkode: 3ac42...30e Når jeg sa det ikke var greit, så respekterte han det. For hans del var det greit at de hadde daglig kontakt.
Skiftenøkkel Skrevet 12. juli 2018 #19 Skrevet 12. juli 2018 Har det ikke vært nok tillit i forholdet til at venner av motsatt kjønn tolereres, har jeg sagt takk for meg. Åpenhet og frihet under ansvar 👍
Gjest Pandora77 Skrevet 12. juli 2018 #20 Skrevet 12. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke greid å stole på han. Et forhold uten tillit hadde ikke jeg orket å være i. Anonymkode: 3ac42...30e For min del er det ikke bare å gjøre det slutt. Ja, han løy først, og det er overhodet ikke greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå