Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Innlandet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bodd i en av mjøsbyene eller stedene rundt? Vil gjerne høre litt om deres erfaringer.

Anonymkode: d5c0d...676

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet til Søndre Land for 5 år siden. Midt i mellom Gjøvik og Dokka sånn ca. Dyr kommune å bo i, men stille og rolig. Merker jo at det er bor mennesker som ikke helt er lik de som bor i byen, på både godt og vondt. Trives forsåvidt godt. Men man er avhengig av bil og blir mye kjøring da det jo heller ikke går busser slik unger kan komme seg frem og tilbake( går busser, bare ikke så ofte).

Anonymkode: ca501...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du høre? Mer stabilt vær er vel det eneste jeg kommer på. Det er forskjellige mennesker som på alle andre steder. Fine fiskevann om du er interessert i fiske. 

Anonymkode: 5ac62...9be

AnonymBruker
Skrevet

Innflytter til Lillehammer fra Oslo. Bodd her siden 2011 og kan varmt anbefale Lillehammer :)

Anonymkode: 721b1...3c6

Skrevet

Bor på Toten/Gjøvik. Trives veldig godt :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Gjøvik. Det er et stygt høl, og jeg kan ikke vente til jeg er ferdig å studere og kan komme meg bort herfra.

Anonymkode: 275af...7f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor ikke så langt fra Hamar. Men allikevel ekstremt langt unna fordi det ikke lenger går kollektivt.

Lite tilbud for barn og unge her på bygda. 

Det er lite velkomment å være innflytter her hvis ikke du er av slaget som drikker og fester hver helg.

Flytta hit fra Oslo, men er opprinnelig fra en av bygdene langs Mjøsa.

Mangelen på kollektiv og lite tilbud for barn og unge er det eneste negative ved å bo her.

Det er stille og rolig. Tilnærmet null kriminalitet. Utsikten er verdens beste. Rekreasjonsmuligheter i skog og mark er uendelige.

ville jeg ha flyttet til akkurat denne plassen en gang til? Nei

Men det er noe med å bo ved Mjøsa så hadde nok blitt et sted i nærheten i så fall

Anonymkode: 5b26f...c2b

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor i Gjøvik. Det er et stygt høl, og jeg kan ikke vente til jeg er ferdig å studere og kan komme meg bort herfra.

Anonymkode: 275af...7f1

Hva er så stygt med Gjøvik? Synes det er veldig fint der jeg! Mjøsa er flott!

Anonymkode: 7dc9d...756

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Hva er så stygt med Gjøvik? Synes det er veldig fint der jeg! Mjøsa er flott!

Anonymkode: 7dc9d...756

Mjøsa er flott,men er enig med at Gjøvik er

et høl

Anonymkode: 721b1...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...