Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ditt beste triks/tips?

Anonymkode: 9d084...07a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger det som står på boksen mht. bruk: Riste boksen godt, spraye inne ved hårrøttene, massere litt og gre det ut. Det er sjelden jeg bruker det, men et fint å freshe opp med. Jeg bruker den fra Batiste (cherry), - kjøper på Rusta.

Ellers har jeg lest at tørrsjampo er fint å bruke for å freshe opp sko som ikke kan vaskes.

Anonymkode: 9d8db...840

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke funnet noen tørrsjampoen som jeg faktisk liker, synst håret bare blir seigt av det. 

Men en teksturspray derimot fjør underhverker på mitt hår, både for bedre tekstur for å få høyde på håret OG vist håret blir fett og jeg ikke har tid til å vaske det. 

Den jeg bruker heter Glamtex Structure

Anonymkode: 85b7b...d35

AnonymBruker
Skrevet

Bastise. Og jeg har prøvd alt, i alle prisklasser. 

Sprayer litt i nyvasket hår, da holder det lenge. Og fresher opp i røtter og bakhodet dag 4, 5 og 6. Vasker bare håret en gang i uka. 

Sprayer alltid på kvelden. 

Anonymkode: 5fb04...afe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2018 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Bastise. Og jeg har prøvd alt, i alle prisklasser. 

Sprayer litt i nyvasket hår, da holder det lenge. Og fresher opp i røtter og bakhodet dag 4, 5 og 6. Vasker bare håret en gang i uka. 

Sprayer alltid på kvelden. 

Blir det ikke fett? Og mange lag med spray? Jeg opplever at etter 2 dager med tørrshampo blir det nesten flassaktig støv som er vanskelig å få vekk, og at annet smuss lett fester seg i håret.

Anonymkode: e9a5a...227

Skrevet

Har ikke funnet en jeg har likt - det blir først hvitt og tørt, så klissete.

Det gjelder forsåvidt de fleste hårprodukter.

Skrevet

Favoritten min er moroccon-oil sin tørrshampo, er en for blondt hår og en for mørkt hår. Jeg har bare brukt den for blondt hår.

Sprayer inn mot hårrøttene, håret blir ikke hvitt, ikke seigt og det flasser ikke. I tillegg lukter den godt.

Den er dyrere enn bastise sin, men vel verdt prisen da den varer lenge 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brute Batiste helt til ble glemt hjemme da jeg var på hytta, da tok jeg en de hadde på den lokale Kiwien, som jeg faktisk syns var mye bedre. Den er hvit med en gang den sprayes på, men når de maseres inn i håret forsvinner hvitfargen. Jeg vasket håret mandag og tok i tørrshampoen onsdag ettermiddag, og den holdt håret fint helt til i dag. Det hadde ikke Batiste sin gjort, håret hadde fått den ekle og klissete følelsen, og trengt påfyll hver dag. Dessuten lukter batiste helt jævlig, den fra Kiwi luktet ingenting. 

Anonymkode: b0db0...de2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brute Batiste helt til ble glemt hjemme da jeg var på hytta, da tok jeg en de hadde på den lokale Kiwien, som jeg faktisk syns var mye bedre. Den er hvit med en gang den sprayes på, men når de maseres inn i håret forsvinner hvitfargen. Jeg vasket håret mandag og tok i tørrshampoen onsdag ettermiddag, og den holdt håret fint helt til i dag. Det hadde ikke Batiste sin gjort, håret hadde fått den ekle og klissete følelsen, og trengt påfyll hver dag. Dessuten lukter batiste helt jævlig, den fra Kiwi luktet ingenting. 

Husker du hvordan den fra Kiwi så ut?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke fett? Og mange lag med spray? Jeg opplever at etter 2 dager med tørrshampo blir det nesten flassaktig støv som er vanskelig å få vekk, og at annet smuss lett fester seg i håret.

Anonymkode: e9a5a...227

Bruker mindre mengder. Har opplevd det du beskriver med andre merker. Eller om jeg har vasket håret hyppig en periode - man kan ikke gå rett fra hårvask annenhver dag, til en gang i uka + tørrshampoo. 

Også fungerer det ikke om jeg har flere enn to innendørs (svette) treningsøkter i uka, eller om det er veldig varmt om sommeren. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Husker du hvordan den fra Kiwi så ut?

Rosa flaske, så ut som hårspary. Hadde en i grønn versjon også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...