Gjest Mannsgjest Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 På jobben min er det en jente som virker som hun har et godt øye til meg. Blikkene våre møtes ofte, jeg tar henne av og til i at hun sitter og ser på meg, hun rødmer nå vi en sjelden gang snakker sammen osv. Hun er en skjønn jente, veldig sjenert på en søt måte og jeg hadde sikkert prøvd å kapre henne dersom jeg ikke hadde hatt samboer. Det har forresten hun også. Vi bruker å gå ut på byen med jobben ca. annenhver måned og jeg har egentlig forsøkt å unngå henne litt i det siste, for jeg har ikke tenkt å involvere meg med henne siden vi begge er opptatt på hver vår kant. Litt ut på kvelden ender det alltid med at vi kommer i prat, og jeg merker liksom i dødvinkelen at hun prøver å komme i kontakt med meg tidligere på kvelden også, men jeg prøver å unngå henne. Jeg kan jo ikke akkurat avvise henne når hun kommer bort til meg for å prate, så det ender som regel med en hyggelig prat. Hva bør jeg egentlig gjøre i en slik situasjon? Og hva bør hun gjøre synes dere? Og hva er hun egentlig ute etter? Hun har ikke sagt til meg at hun liker meg, men jeg er ikke født i går liksom... Og det er sikkert ikke dere heller, så kanskje dere har noen tanker?
valentino Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Hva bør jeg egentlig gjøre i en slik situasjon? Det aller enkleste er å viste at du er interessert i henne på en litt desperat måte. Si du har savnet henne, kleng deg på henne. Si du trenger henne, og MÅ snakke med henne osv. De tingene her er turn-off så det holder.
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Snakk om samboeren din hver gang dere snakker sammen, så fatter hun nok....
Gjest Mannsgjest Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Snakk om samboeren din hver gang dere snakker sammen' date=' så fatter hun nok.... [/quote'] Vi snakker faktisk som regel om samboerne våre, og det virker som hun har et spesielt godt forhold til svigerfamilien sin.
valentino Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Snakk om samboeren din hver gang dere snakker sammen' date=' så fatter hun nok.... [/quote'] Nei, da snakker han om en barriere som IKKE vil føre til at han blir mindre attraktiv.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Hvis du ikke ønsker å havne opp i en "utro-situsjon" syns jeg vu bør holde deg vekke fra henne. Det er tydelig at dere har et godt øye til hverandre, og "ut på kvelden" er det fort gjort at alt virker så enkelt. Men så har man plutselig havnet oppi en situasjon som kan gi mye frustrasjon..Siden du allerede liker henne, bør du ikke bli bedre kjent og finne enda flere ting du liker ved henne. Hvis det ikke er det du vil da. Tenk over det på forhånd, og hold deg langt unna henne hvis du ikke ønsker å havne i en sånn situasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Unngå henne. Vær høflig, men avmålt når du "må" prate med henne.
valentino Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor kommer dere alle med råd som vil forsterke (i hvertfall ikke forminske) hennes tiltrekning til han?
Gjest lilletroll Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Hva mener du med at disse rådene vil forsterke hennes interesse??? Hypotetisk hvis jeg hadde interesse for en mann, men han til stadighet snakket om sin samboer, og var avmålt og tilbakeholdende, ja da ville i hvertfall JEG tatt hintet!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Hva mener du med at disse rådene vil forsterke hennes interesse??? Hypotetisk hvis jeg hadde interesse for en mann, men han til stadighet snakket om sin samboer, og var avmålt og tilbakeholdende, ja da ville i hvertfall JEG tatt hintet!!! Er hun litt fornuftig så burde hun i hvert fall det.
Potetskrell Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 Du kan vel prate med henne på en normal, hyggelig måte, slik du prater med hvem som helst andre, uten å legge noe mer i det enn dèt.
Krølltoppen Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Kanskje hun bare liker deg som person. Du skriver at hun er sjenert. Kanskje du er en person hun føler seg trygg sammen med i sosiale sammenhenger på jobben? Jeg tror jeg ville fortsatt å bare være meg selv jeg og pratet med henne på samme måte som jeg pratet med alle andre. Og legger hun ann så er det jo bare å si nei. Går ann det vet du.
valentino Skrevet 7. mars 2005 #13 Skrevet 7. mars 2005 Er hun litt fornuftig så burde hun i hvert fall det. Fornuft og seksuell tiltrekning henger ikke sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #14 Skrevet 7. mars 2005 Jøss, er det meg du skriver om? Du vil,jeg vil. Hvorfor ikke?
valentino Skrevet 7. mars 2005 #15 Skrevet 7. mars 2005 Hva mener du med at disse rådene vil forsterke hennes interesse??? Hypotetisk hvis jeg hadde interesse for en mann' date=' men han til stadighet snakket om sin samboer, og var avmålt og tilbakeholdende, ja da ville i hvertfall JEG tatt hintet!!![/quote'] Underbevisst vil du tenke at hadde det ikke vært for samboeren, så ... (Barrierer er attraktive) Videre vil du ikke helt forså hvorfor han er avmålt og tilbakeholdende. Du vil forsøke å få hans godkjenning.
Gjest TomKrus Skrevet 7. mars 2005 #16 Skrevet 7. mars 2005 Underbevisst vil du tenke at hadde det ikke vært for samboeren' date=' så ... (Barrierer er attraktive) Videre vil du ikke helt forså hvorfor han er avmålt og tilbakeholdende. Du vil forsøke å få hans godkjenning.[/quote'] Ikke les deg blind på John Gray, da. Virkeligheten er ikke alltid like enkel som han, Dr. Phil og Oprah vil ha det til.
valentino Skrevet 7. mars 2005 #17 Skrevet 7. mars 2005 Ikke les deg blind på John Gray, da. Virkeligheten er ikke alltid like enkel som han, Dr. Phil og Oprah vil ha det til. John Gray og Dr.Phil har jeg faktisk ikke hørt om (før nå da). Oprah vet jeg bare hvem er, ikke hva hun mener om de tingene her.
Gjest TomKrus Skrevet 7. mars 2005 #18 Skrevet 7. mars 2005 John Gray og Dr.Phil har jeg faktisk ikke hørt om (før nå da). Oprah vet jeg bare hvem er, ikke hva hun mener om de tingene her. John Gray er han fyren som skriver disse mars&venus bøkene.
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2005 #19 Skrevet 7. mars 2005 Omtrent ALT i boka hans stemmer når det gjelder meg & venninner & ekser + typen...
valentino Skrevet 7. mars 2005 #20 Skrevet 7. mars 2005 John Gray er han fyren som skriver disse mars&venus bøkene. Javel. Jeg har hørt om bøkene, men ikke lest noen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå