AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #1 Skrevet 12. juli 2018 Jeg og mannen har satt igang prøving. Jeg er 41 år. Regner med at det er vanskelig å lykkes i min alder. Jeg har gått rundt å vært ganske kvalm etter at jeg hadde eggløsning. Kvalmen har vart i en uke nå. Er det normalt? Mulig at jeg kan være gravid? Anonymkode: 76810...fb1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Er alltid kvalm etter eggløsning... så for meg er det helt naturlig. Anonymkode: 2ab94...e57 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 Jeg sluttet på P piller for tre uker siden og har vært veldig kvalm og vondt i magen de siste dagene. Jeg tror det er eggløsning som er på vei. Eggløsningstestene jeg har tatt tyder ihvertfall på det Anonymkode: 65415...2c6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 Jeg sluttet på P piller for 4 uker siden og vet ikke om jeg har hatt EL ennå, men stadig sterkere tester siste uka. Har hatt skikkelig mageknip, oppblåst og løs mage og kvalme de siste dagene. Jeg tenker dette kanskje kan ha sammenheng med eggløsning. Samsvarer jo noe med det dere andre skriver her. Noen som har mageproblemer også i tillegg til kvalme rundt EL? Anonymkode: 65415...2c6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #5 Skrevet 13. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sluttet på P piller for 4 uker siden og vet ikke om jeg har hatt EL ennå, men stadig sterkere tester siste uka. Har hatt skikkelig mageknip, oppblåst og løs mage og kvalme de siste dagene. Jeg tenker dette kanskje kan ha sammenheng med eggløsning. Samsvarer jo noe med det dere andre skriver her. Noen som har mageproblemer også i tillegg til kvalme rundt EL? Anonymkode: 65415...2c6 Jeg har også mage problemer, oppblåst og skikkelig urven form. Har alltid vært sånn når jeg har eggløsning å dagene før mensen. Litt sånn influensafølelse i kroppen om du skjønner 😊 Anonymkode: 2ab94...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå