Gå til innhold

vaginakuler

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! har gått til anskaffelse av vaginakuler, små i "gull".

Hvordan brukes de? hvor langt inn skal jeg plassere den/dem? Det er vel ingen fare for at de ikke kommer ut igjen? :o

Takker for svar og tips, og gleder meg til å komme igang med treningen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri testet selv, men slik jeg har forstått det, skal vel sånne små vaginakuler være "trening" for vaginaen. Meningen er vel at du selv skal holde dem inne ved bruk av musklene dine, der inne ;) (også kjent som PC-musklen)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen, og takk for svar. Det er forsåvidt det jeg vet også. Jeg putter dem inn i skjeden (starter med kun en), og oppgaven er å holde dem inne ved å klemme/bruke skjedemusklene. Det jeg lurer på er vel egentlig hvor langt inn de skal plasseres. Langt inne? eller rett innenfor skjedeåpningen?

Gjest Queenblue
Skrevet

Fulgte det ikke med bruksanvisning? Må være veldig nøye med renhold (mas mas).

Skrevet

Vær forsiktig.. jeg prøvde en sånn en engang og slet i en time med å få den ut igjen.. skummelt :o

Skrevet

For å få de ut, sett deg på huk og slapp av i musklaturen. Da kommer de lett ut :)

Gjest Anonymous
Skrevet

er de ikke for forlystelsen sin skyld?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg som startet innlegget igjen-

Det fulgte ikke med bruksanvisning. Men nå har jeg prøvd dem. Stakk dem opp i skjeden, et stykke inn. Men trengte jo ikke knipe i det hele tatt, de satt dønn.

Hvis jeg har dem rett innefor åpningen er det litt annerledes, men fortsatt er det vel strengt tatt ikke nødvendig å knipe for at de ikke skal dette ut. Må rett å slett slite for å få dem ut istedet! presse på eller pirke dem ut...

hmm..

Skrevet

Jeg tror det er meningen at dem skal inn rett innenfor "hullet".

Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å knipe, da musklene vil reagere selv og knipe for deg..

Dessuten har jeg lest at det er forskjellig vekt på disse kulene.. Kanskje du har kjøpt for "lette"?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en annen type treningskuler (jeg trenger en større og lettere type :oops: ) , som ligner mer på plast-tamponger. I bruksanvisninger står det at kulene ikke skal plasseres så langt inn som tampoger, da har de ikke særlig effekt. Man skal holde på kulene i 20 minutter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg normal der nede,men disse kulene må være oppskrytt? Køpte de for de skulle gjøre deg"lyst".

Ikke tunge jeg kjøpte,men de vil bare ikke. Står dønn eller kommer ut. Jeg har trent opp der nede i mange åtr,så det kan ikke være det.

nei, dette har jeg ikke tro på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det stemmer! De har jeg. De er små og ganske tunge, har lest at det er kuler for "viderekomne". Kan jo være at jeg er litt trang, og har jo aldri født. Men føler at alle har godt av litt muskelkontroll der nede!

Skal prøve å bruke dem kun rett innenfor skjedeåpningen, satser på at det blir god trening. Har liksom tro på dette! Mulig resulttene blir like bra uten kulene, men da er det liksom vanskeligere å huske på knipeøvelser. Kulene gjør det litt mer gøy på en måte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...