Englepus Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Har så lyst til å finne min egen stil! Går stort sett i jeans (Miss Sixty og Fornarina) og en eller annen topp/genser. Føler meg fryktelig kjedelig. Finner ingenting som frister i butikkene. Kanskje jeg går i feil butikker? Hvordan i all verden skal jeg klare å bli litt mer spennende?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Søk inspirasjon fra motesidene. kombiner sammen det du føler er mest rett for deg.. Sjekk ut f.eks style.com.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Bruk tilbehør, som en kul veske, kule belter, smykker, kule sko, skjerf... Ja det er utrolig masse å velge i mellom. Bruker du farger i toppene dine? Hvis ikke er det jo bare å lete deg frem til en eller annen farge, la oss si rød, og match med en veske i sort eller hvit og da kanskje et skjerf eller belte i sammefarge? Dette var bare et eksempel altså... Har flere venninner som klager over at de er kjedelige i klesveien, og de er faktisk litt "redde" for å kle seg i farger blandt annet.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #4 Skrevet 7. mars 2005 Har så lyst til å finne min egen stil! Går stort sett i jeans og en eller annen topp/genser. Føler meg fryktelig kjedelig. Akkurat dette gjelder for meg også, bare at mine jeans er Lee. Synes det ser "rart" ut når jeg prøver å bli litt mer snuppete, synes det ser "rart" ut når jeg prøver å kle meg tøffere, synes det ser "rart" ut når jeg prøver å kle meg mer konservativt... Tipper at rart = uvant, og jeg kan være et skikkelig vanedyr. Et tips til deg kan være å invitere en god venninne til gjennomgang av av hele garderoben din, der hun får si sin ærlige mening og kanskje komme med idéer til kombinasjoner du ikke har tenkt på. En "utenforstående" kan nok også lettere se hvilke nyinnkjøp som vil gjøre stor effekt i garderoben. (Jeg har invitert en venninne til å gjøre dette sammen med meg, tipper det skjer rett etter påske... Gleder meg til å høre hva hun har å si.) Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kler meg i det som passer meg, og det vil si masse knæsj farger, stripete fargestrømper, en del korte skjørt med rutemønster etc, klær med hull i og sikkerhetsnåler til å "tette" hullene, langermede topper med kortermede utapå, også må vi ikke glemme bielua mi, gul og svartstripete lue med hull i som dreadsa stikker ut av, sko som har platå og spenner, andre små sorte "joggesko" med neonoransje skolisser, kamuflasjemønstere. Ganske utbredt med andre ord, men om dette var noe inspirasjon versågod å ta, men de fleste har masse negativt å si kan de ikke bare holde kjeft istedenfor?
Gjest seroxata Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Er jo bare til å mikse litt:) Jeg handler ofte gensere og topper på barneavdelinger, og mikser litt medstripete knestrømper, grønne/rosa/blå strømpebukser, knæsjfarga skjørt og mikser det hele slik at jeg får min egen personlige stil.. nå skal det sies at det ikke er alle som liker det da, og jeg blir kalt alice i eventyrland på syre, men hei, kjedelig er man da ikke Dessverre begynner jeg å merke at jeg begynner å bli eldre, og er ikke lenger like ihuga på klovnetøyet mitt... litt trist det der egentlig..
Englepus Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2005 Takker for tips og råd :-) Har desverre ingen gode venninner jeg kan ta med på råd, men jeg kan jo prøve å våge litt mer. Og så skal jeg prøve å sette sammen plagg på en litt annen måte. Ikke lett dette! Man ser jo mange som har sin helt egen, kule stil. Men det blir jo litt feil om jeg skulle kledd meg som en karrierekvinne f.eks når det ikke er meg i det hele tatt..
Gjest Aurélie Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Jeg er litt schizofren når det gjelder klesstil. Jeg har forsøkt meg på den litt romantisk-bohemske stilen en lengre periode, trodde virkelig at NÅ hadde jeg funnet min "greie". Men så ser jeg kanskje en topp eller et skjørt som er mere streetwear eller konservativt, og bare "må" ha det. Så jeg hopper fra den ene stilen til den andre fra dag til dag. Så mitt råd til deg er..før du kanskje finner ut at du er enten det ene eller det andre.. : Prøv litt av hvert, kjøp det du synes er fint og passer deg, og ikke minst noe du er komfortabel med å bruke. Det er vel først og fremst på den måten at du finner fram til din egen stil "Modighet" i klesveien, eller originalitet, krever litt tid å opparbeide seg.
lene24 Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 selv sverger jeg til matching av farger.... Kjøper inn en del asscessoarer, belter og vesker. Da får du enkelt en litt mere stil over deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå