Minitroll Skrevet 14. juli 2018 #41 Del Skrevet 14. juli 2018 På 12.07.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev: Jeg ville definitivt tatt båten tilbake av rent prinsipp. Han ønsket båten, han vil bare ikke betale normal pris. Typisk "finndler". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #42 Del Skrevet 14. juli 2018 Om du ofte driver og kjøper/selger, så ville jeg tilbudt å "streamline" skroget f. eks. å polere det, slik at toppfart kan nås. Jada, det koster litt innsats, men om man ofte kjøper/selger bør man være profesjonell slik at man har et godt rykte. Anonymkode: 633ce...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #43 Del Skrevet 14. juli 2018 Var plutselig ikke farten som var problemet lenger. Han mente at det var noe galt med motor (noe det ikke er). Mente det var noe galt fordi den «brukte for mye bensin og gikk sur på tomgang».. virker ikke som om han har peiling på totaktere.. jeg gidder ikke styre og stresse over at jeg en dag kommer ned til bilen og finner den ødelagt osv.. han hadde også tydeligvis takstert den og den var ikke verdt mer enn 10000 sa han 😅 ble akkurat tilbydd 9500 for bare motor av en annen.. virket egentlig som om han ville ha gratis båt i noen dager. Skulle hente den i går kl 6 fordi vi skulle bort i helga. 17.55 får jeg en melding om at han har ting å gjøre og ikke er hjemme. Han skrev «om det blir for sent får vi ta det i mårra» enda jeg hadde sagt vi skulle reise vekk. Sa til han at om jeg ikke har den båten innen kl 20 får du ikke hevet kjøpet. Han svarte ikke på 2 timer. 19.58 skriver han at han er hjemme. Dette er et skikkelig rasshøl med 0 respekt for andres tid.. da vi endelig fikk hentet motoren var motoren varm. Vet med sikkerhet at når han skrev han var «opptatt» at han var ute på sjøen med vår båt.. motbydelig type.. Anonymkode: d67f6...cd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #44 Del Skrevet 14. juli 2018 Vekt har fryktelig mye å si på sjøen når det kommer til fart. Kanskje kjøper er tyngre enn selger? I så fall er det ikke rart farten er lavere. Anonymkode: cec21...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 14. juli 2018 #45 Del Skrevet 14. juli 2018 På 12.7.2018 den 6.54, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at du kan sammenligne dette med svindel. Du har jo reklamert med feil info om båten så han har god grunn til å heve kjøpet. Nå har ikke jeg peiling på båthastigheter og hvor stor forskjell disse manglende 5 knopene egentlig utgjør, om det er som 52 og 55 km i timen med bil, eller om det blir som 40 og 50 kmt. Men om det er en merkbar forskjell for en som kjøpte båt som skulle gå en viss hastighet og går langt der i fra i realiteten så må du nok bare la han heve kjøpet eller mellomlegg på båtens faktiske verdi når vi vet at båten bare går 25 knop , ellers kan du anmeldes for svindel ikke han. Anonymkode: 3378e...5ae Når han får sjansen til å kunne prøve båten før kjøpet, er det lite å klage på etterpå, pg at den går 5 knop mindre. Dersom han hadde villet heve kjøpet og levert båten tilbake, ville jeg som selger kanskje bare gjort det. Men han kan ikke begynne å kreve å få tilbake penger. Da kan alle som kjøper noe gjøre det og svindle. Er enkelt å få en motor til å gå tregere, så her går det an å jukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 14. juli 2018 #46 Del Skrevet 14. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var plutselig ikke farten som var problemet lenger. Han mente at det var noe galt med motor (noe det ikke er). Mente det var noe galt fordi den «brukte for mye bensin og gikk sur på tomgang».. virker ikke som om han har peiling på totaktere.. jeg gidder ikke styre og stresse over at jeg en dag kommer ned til bilen og finner den ødelagt osv.. han hadde også tydeligvis takstert den og den var ikke verdt mer enn 10000 sa han 😅 ble akkurat tilbydd 9500 for bare motor av en annen.. virket egentlig som om han ville ha gratis båt i noen dager. Skulle hente den i går kl 6 fordi vi skulle bort i helga. 17.55 får jeg en melding om at han har ting å gjøre og ikke er hjemme. Han skrev «om det blir for sent får vi ta det i mårra» enda jeg hadde sagt vi skulle reise vekk. Sa til han at om jeg ikke har den båten innen kl 20 får du ikke hevet kjøpet. Han svarte ikke på 2 timer. 19.58 skriver han at han er hjemme. Dette er et skikkelig rasshøl med 0 respekt for andres tid.. da vi endelig fikk hentet motoren var motoren varm. Vet med sikkerhet at når han skrev han var «opptatt» at han var ute på sjøen med vår båt.. motbydelig type.. Anonymkode: d67f6...cd8 Skikkelig RASSHØL, ja! Du bør gi en dårlig vurdering for å advare andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #47 Del Skrevet 14. juli 2018 Han heter ikke Lars vel..? 🙄 Anonymkode: 645ae...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #48 Del Skrevet 14. juli 2018 4 timer siden, Minitroll skrev: Skikkelig RASSHØL, ja! Du bør gi en dårlig vurdering for å advare andre. Kun kontakt på telefon så får ikke gjort det på Finn. Og helt ærlig er jeg skeptisk til å kødde med han siden han er narkoman og tydeligvis psyko. Anonymkode: d67f6...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå