Olympia Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Skal våre foreldre og forlovere også ha innbydelse????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 JAAAA! Både moren og "svigermoren" min er henrykte over å få et eksemplar, som de kan ha som minne..... For ikke å snakke om forloveren - det er ikke hver dag jeg gifter meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Hos oss er det foreldrene som inviterer siden det er de som betaler festen. Vi sender derfor ingen invitasjon til dem. Forloverne er våre nærmeste naboer men vi lager invitasjoner til dem allikevel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn Mariann Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei Mine foreldre og forlovere skal få innbydelse. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Alle får innbydelse av oss ja. Vi lager de selv, og jeg tror foreldrene våre synes det er stas å ta vare på som minne..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 Alle får invitasjon hos oss, til og med barna våre har sagt at de blir sure dersom de ikke får et eksemplar vær. Moro at ungene synes det er så stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #7 Del Skrevet 7. mars 2002 Ja, for all del! ALLE bør ha invitasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #8 Del Skrevet 7. mars 2002 Ja, for all del! ALLE bør ha invitasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå