Gå til innhold

Noen som har erfaring med årsenhet på BI? Kan man likevel få bachelor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden har litt lavt snitt, kan jeg allikvell få bachelor? Årsenhet er 1 år, så må søke meg inn videre ved hvert år. Noen erfaringer der?

Anonymkode: 3aa9e...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it. In the end er det ingen forskjell. Du har forelesning sammen med de som tar bachelor.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Betzy244 skrev:

Go for it. In the end er det ingen forskjell. Du har forelesning sammen med de som tar bachelor.

Ok takker! Men om jeg sier ja til studeitilbudet, kan jeg angre på det senere? 

Jeg får opp dette: Vi gjør oppmerksom på at du har angrerett etter angrerettloven i 14 dager fra signering av studiekontrakten ved å gi melding om det til Handelshøyskolen BI. (Det påløper ikke ny angrerett dersom du allerede har en signert studiekontrakt, men får en ny etter bytte samme studieår.)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp dette: Vi gjør oppmerksom på at du har angrerett etter angrerettloven i 14 dager fra signering av studiekontrakten ved å gi melding om det til Handelshøyskolen BI. (Det påløper ikke ny angrerett dersom du allerede har en signert studiekontrakt, men får en ny etter bytte samme studieår.)

Noen som vet? Trenger kjapt svar, skal sende inn søknad nå.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du kan angre innen 14 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...